ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
במשרד החוץ בירושלים

שר החוץ ושרת החוץ של הולנד נפגשו עם בני משפחות החטופים

שר החוץ ושרת החוץ של הולנד נפגשו הערב עם בני משפחות החטופים במשרד החוץ בירושלים. בשיחה בין השניים הדגיש השר אלי כהן כי יש לחסל את ארגון החמאס ואת מקורות המימון שלו באירופה ובעולם וביקש משרת החוץ לפעול נגד הארגון ושלוחותיו גם בהולנד. השר הבהיר כי ישראל תמשיך בלחימה, בהתאם לדיני הלחימה הבינלאומיים, עד להשגת מטרותיה והחזרת החטופים

השר אלי כהן
השר אלי כהן צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (ראשון) עם שרת החוץ של הולנד הנקה ברואינס סלוט (Bruins Slot). השר כהן הודה לשרה על התמיכה והבעת הסולידריות בישראל והדגיש כי ישראל פועלת על פי הדין הבינלאומי אך לא תתפשר על הבטחת ביטחונם של אזרחי ישראל.

השר כהן ביקש כי השרה ההולנדית תפעיל לחץ על המוסדות הבינלאומיים ולקרוא לשחרורם בהקדם של כלל החטופים הנתונים בידי עזה.

שר החוץ אלי כהן אמר: "קורא להולנד לפעול בנחרצות נגד ארגון הטרור חמאס ושלוחותיו, היום אלה אנחנו ומחר המערב כולו. יש להמשיך ולפגוע בחמאס בעזה ובו בזמן לפגוע במקורות המימון שלו באירופה ובעולם. מאז הטבח של ה-7 באוקטובר רבים בעולם מבינים מול מי מתמודדת ישראל: ארגון טרור רצחני, גרוע מדעא"ש, אשר איננו בוחל ברצח וחטיפה של תינוקות, ילדים, נשים וזקנים.

הודיתי לעמיתתי, שרת החוץ של הולנד, על הגעתה לארץ בתמיכה בישראל. הדגשתי כי ישראל פועלת על פי דיני המלחמה הבינלאומיים לעומת ארגון הטרור חמאס שאירופה בעצמה הבהירה שמשתמש בבתי חולים ואזרחים כמגנים אנושיים.

שמענו את סיפוריהם המרגשים של בני משפחותיהם של אופיר אנגל שנחטף לעזה, אסנת מאירי, בת דודתה של קרן ואחייניתה של רותי, שתיהן נחטפו לעזה ועם שחר מור, שדודיו נחטפו ונמצאים בשבי חמאס כבר 45 ימים. המשך פעילותו האינטנסיבית של משרד החוץ בעולם מאפשרת למדינת ישראל וצה"ל את חלון הלגיטימציה הבינ"ל לפעול כנגד מחבלי חמאס ברצועת עזה", כך כהן.

מלחמת חרבות ברזל אלי כהן חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד