כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חורך את הרשת

הח"כ זעק ובכה באולפן: "קברתי 50 חברים"

תיעוד של חבר הכנסת אלמוג כהן זועק בוכה באולפן 'ערוץ 12' על העוול שנעשה לו כאילו הוא לא מזדהה עם כאבן של משפחות החטופים הפך ויראלי ברשת. הוא נראה מספר בלהט על החברים שאיבד בקרבות מול המחבלים הארורים בחג 

הח"כ זעק ובכה באולפן: "קברתי 50 חברים"
אלמוג כהן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת 'עוצמה יהודית' שתועד הבוקר (שני) מתעמת לכאורה עם נציגי משפחות החטופים בוועדה לביטחון לאומי שדנה בחוק עונש למחבלים ואמר להם " קברתי חברים, אין לכם מנדט על הכאב", הגיע לראיון אצל ירון אברהם ב'חדשות 12' והסביר את הכאב שלו.

כהן לוחם יס"מ שירד בחג שמחת תורה עם חבריו כדי להילחם במחבלים פנים מול פנים, זעק ובכה באולפן על הצער והכאב שהוא נושא מאותו יום שחור שבו איבד חמישים מחבריו. "משפחות החטופים הם קודש הקדושים. אני הראשון מהקואליציה שהגיע אליהם, שמע את הביקורת שלהם והרכין את ראשו", אמר כהן בריאיון.

"אני לחמתי בקרבות באופקים. איבדתי קרוב ל50 חברים. תפסתי את אשתו של חבר שלי שניסתה להגיע לגופה של הבן שלה עם תינוק בידיים. הכאב הוא של כולם, גם שלי", זעק.

כעבור דקות נעלם חבר הכנסת מהאולפן והמגיש ירון אברהם הסביר: "אנחנו חייבים לצופינו הסבר. חבר הכנסת אלמוג כהן, שהיה באולפן בריאיון סוער אחרי אירוע סוער בכנסת, לא חש בטוב ויצא מהאולפן. הכל בסדר, מצבו בסדר והוא מטופל. אנחנו שולחים לו החלמה מהירה".

דוברו של חבר הכנסת אלמוג כהן מסר תגובה לתקשורת: "לאחר ריאיון בערוץ 12, חה"כ אלמוג כהן לא חש בטוב ופונה לטיפול רפואי. חה"כ כהן יצא להילחם עם אקדחו האישי במחבלי חמאס שחדרו לעירו אופקים, תוך כדי סיכון חייו. באירועי השבת הוא איבד קרוב ל-50 חברים, וחברים נוספים שלו חטופים ברצועת עזה. במהלך הריאיון חש ברע, והחליט להתפנות לבדיקות של צוות רפואי על מנת להמשיך בפעילות הציבורית למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

חטופים ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד