י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
חלקן מאוכזבות

נתניהו בתום הפגישה עם המשפחות: "השבת חטופינו היא משימה קדושה ועליונה"

"חטופינו תמיד לנגד עיניי - מהרגע שאני קם בבוקר ועד שאני הולך לישון בשעות הלילה המאוחרות - כל הזמן". כך אמר הערב ראש הממשלה נתניהו למשפחות החטופים בפגישתם עם חברי קבינט המלחמה

ראש הממשלה נתניהו
ראש הממשלה נתניהו צילום: לשכת ראה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי קבינט המלחמה נפגשו הערב (שני) בקריה בתל אביב עם משפחות החטופים המוחזקים בידי חמאס.

נתניהו מסר בסיום הפגישה: "יחד עם קבינט המלחמה נפגשתי הערב עם משפחות החטופים שנמצאים תמיד בליבי ומנחים את פעולותיי. השבת חטופינו היא משימה קדושה ועליונה - ואני מחויב לה. לא נרפה מהמשימה להשבתם וזאת האחריות שלי ושל קבינט המלחמה".

לדבריו, "‏הקשבתי לכאב המשפחות. דיברנו מלב אל לב, שיתפתי אותם ככל שיכולתי במאמצים המדיניים, המודיעיניים והמבצעיים שאנו מובילים מסביב לשעון. ‏אמרתי למשפחות היקרות: חטופינו תמיד לנגד עיניי - מהרגע שאני קם בבוקר ועד שאני הולך לישון בשעות הלילה המאוחרות - כל הזמן".

"‏לא נפסיק להילחם עד שנחזיר את חטופינו הביתה, נשמיד את חמאס ונבטיח שלא יהיה יותר איום מעזה". כך נתניהו.

אודי גורן, בן דודו של הנעדר טל חיימי, יצא באמצע הפגישה ואמר לכלי התקשורת: "אכזבה אדירה. נאמר לנו בצורה ברורה ששתי המטרות של מיטוט חמאס והשבת החטופים הולכות ביחד ואין תיעדוף".

לפגישה קדמה סאגה של השארת חלק מהמשפחות בחוץ ורק בעקבות לחץ תקשורתי הוכנסו כולם פנימה. שני, אחות של עדן ירושלמי אשר חטופה בעזה אמרה ל'ישראל היום' בעת ההמתנה מחוץ לשערי הקריה: "אנחנו עומדים בכניסה לקריה משעה 18:30 ועד עכשיו. זה כבר שעתיים! עושים לנו בעיות עם הכניסה למרות שעשינו אישורי כניסה. זלזול מוחלט במשפחות החטופים שלא מספיק שאנחנו עוברים את מה שאנחנו עוברים, גם מתייחסים אלינו כאילו אנחנו זבל".

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד