ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
סיכנו נהגים בכביש

משטרת לונדון מחפשת 15 אנשים שהשתתפו בשיירה פרו-פלסטינית

משטרת לונדון פרסמה כי היא מחפשת אחר 15 אנשים שהשתתפו בשיירה פרו-פלסטינית בעשרות מכוניות עם דגלי פלסטין במרכז לונדון בסביבות השעה 22:15 ביום שבת האחרון. המכוניות יצאו לדרך מחניון במזרח לונדון

משטרת לונדון מחפשת 15 אנשים שהשתתפו בשיירה פרו-פלסטינית
השיירה ברחובות לונדון צילום: צילום מסך

המשטרה בלונדון מבקשת את עזרת הציבור לזהות 15 בני אדם שהשתתפו בשיירה פרו-פלסטינית של קרוב ל-80 מכוניות.

השוטרים מחפשים אנשים שהיו חלק משיירת רכבים עם דגלי פלסטין ונסעו במרכז לונדון בסביבות השעה 22:15 ביום שבת האחרון, כך מסרה משטרת המטרופולין. על פי ההערכות, המכוניות יצאו לדרך מחניון במזרח לונדון. 

המשטרה דיווחה כי נרשמו עבירות תנועה שונות ל-18 נהגים. תשעה כלי רכב נוספים נמצאו עם ליקויים שהפכו אותם לבלתי ראויים לנהיגה. המשטרה מסרה שהשיירה עצרה פעמיים בכבישים הראשיים בדרכה למרכז לונדון, והנהגים גרמו לסכנה לנהגים אחרים.

מפקדת המשטרה קארן פינדליי, שהובילה את מבצע השיטור של סוף השבוע, אמרה: "כמה פעמים עברו שיירות של מכוניות בתוך שכונות של קהילות יהודיות כשהנהגים מניפים דגלים וצועקים קריאות אנטישמית. באופן מובן הם גרמו לדאגה משמעותית, לפחד ולעצבנות".

"ברגע שהשיירה זוהתה, דאגנו שהשיירה לא תגיע לאזורים שבהם נוכחותה תגרום לפחד. גילינו את היקף התעלולים המסוכנים שלהם בכבישים ראשיים, וכי יש להם תוכניות להמשיך לשגרירות ישראל".

המשטרה פרסמה תמונות של האנשים שהם רוצים להביא לחקירה, וביקשה מכל מי שיכול לעזור להתקשר למשטרת לונדון.

חמאס בריטניה מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד