י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
כ-350 משתתפים

"סרט הזוועות" מהטבח שביצע חמאס הוקרן בפני מאות דיפלומטים באו"ם

מאות שגרירים, דיפלומטים, בכירי או"ם ומנהיגים יהודיים: שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, הקרין באו"ם את "סרט הזוועות" מהטבח שביצע חמאס. "ביום הילד הבינלאומי, האו"ם מציין את חשיבות ביטחונם של ילדים - אלא אם כן הם ישראלים"

"סרט הזוועות" מהטבח שביצע חמאס הוקרן בפני מאות דיפלומטים באו"ם
השגריר ארדן מראה על שימוש חמאס בילדים צילום: שגרירות ישראל באו"ם

השגריר ארדן קיים הלילה באו"ם אירוע הקרנה של "סרט הזוועות" מהטבח שביצע חמאס. באירוע נאם גם מוסעב חסן יוסף, "הנסיך הירוק", שהוזמן על ידי השגריר, חסן הוא בנו של אחד ממייסדי חמאס ששיתף פעולה עם ישראל שנים רבות. זו היתה ההקרנה הגדולה ביותר של סרט זה ברחבי העולם ובאולם נכחו כ-350 משתתפים.

שגריר ישראל ובן בכיר החמאס

השגריר ארדן אמר בנאומו: "העולם מציין היום את יום הילד הבינלאומי, יום שהאו"ם עצמו קבע כדי להדגיש את חשיבות בטחונם של הילדים. ועדיין, ממש עכשיו - 40 ילדים מוחזקים באכזריות בעזה על ידי חמאס - 45 ימים שהם לבד, מבועתים. האם התינוק כפיר בן עשרה חודשים, לומד עכשיו לזחול במנהרת טרור חשוכה? האם לאביב בת השנתיים וחצי יש מוצץ כדי להרגיע את בכייה מירי הרקטות?".

צופים בזוועות החמאס: צילום נועם גלאי

עוד אמר: "היום, ביום הילד הבינלאומי, האו"ם מדגיש את שלומם של כל הילדים בעולם - אלא אם כן הם ישראלים. מבחינת האו"ם, הילדים החטופים שלנו הפכו להערת שוליים, והיום, מכל הימים, הכאב גדול הרבה יותר. איך יכול להיות שהארגון הזה וגופיו לא התאחדו עד היום - אפילו פעם אחת - כדי לגנות את הזוועות של חמאס?".

השגריר הציג תמונה של סינוואר מניף ילד במדים עם נשק ואמר: "תסתכלו על התמונה הזו, תמונה שאומרת כל מה שצריך לדעת על חמאס.

חמאס הוא סרטן שצריך לעקור. הברבריות של חמאס מתריסה נגד האנושות כולה. אסור לתת לחמאס להמשיך להתקיים, והאו"ם צריך לתמוך בישראל בהשמדת חמאס. לצערנו האו"ם גם מממן את החינוך לטרור של החמאס בבתי הספר של אונר"א".

השגריר פנה לנוכחים באולם: "תחשבו על זה: אנחנו הרי יודעים מה חמאס עשה במכוון. אנחנו הרי יודעים מה המטרה שלהם. ואנחנו גם יודעים שהם לעולם לא יפסיקו לבצע זוועות כאלה".

השגריר שאל את השגרירים באולם: "מה המדינה שלכם הייתה עושה כדי להבטיח שזוועות כאלה לא יחזרו על עצמן? מה המדינה שלכם הייתה עושה כדי להחזיר הביתה 240 חטופים, ביניהם תינוקות, נשים, קשישים?״ השגריר דרש: קחו את זה בחשבון בעתיד לפני כל הצבעה בעתיד באו"ם. אנחנו נלחמים גם כדי לשחרר את עזה מחמאס".

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד