ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הסתייגות מנוסח החוק

חוק הפוליגרף: נתניהו מבקש ששב"כ יהיה אחראי על הבדיקות

נתניהו מעוניין כי שב"כ יהיה אחראי על בדיקות הפוליגרף, במסגרת החוק אותו הוא מקדם למשתתפי ישיבות הקבינט. אלא שבשב״כ מסתייגים מנוסח החוק המוצע וביקשו לקיים בנושא עבודת מטה מול המל״ל

חוק הפוליגרף: נתניהו מבקש ששב"כ יהיה אחראי על הבדיקות
בנימין נתניהו, ראש הממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

רה"מ בנימין נתניהו מעוניין כי שב"כ יהיה אחראי על בדיקות הפוליגרף, במסגרת החוק אותו הוא מקדם למשתתפי ישיבות הקבינט. על פי דיווח בכאן חדשות, בנוסח החוק שמקדמת לשכת נתניהו נכתב כי שב"כ יהיה אמון על ביצוע הבדיקות לפי הוראת רה"מ.

אלא שבשב״כ מתנגדים לכך שהם יהיו אחראים על הנושא. בחוות דעת כתובה שהעביר שב״כ נכתב כי גם שב״כ חושבים שיש לפעול כדי למנוע הדלפות מהקבינט אבל שב״כ מסתייג מנוסח החוק וביקש לקיים בנושא עבודת מטה מול המל״ל.

משב״כ נמסר שהם אינם מתייחסים לעמדות שב״כ המובאות בפני הדרג המדיני.

כזכור, לאחר הדלפות חוזרות ונשנות מקבינט המלחמה, לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מקדמת הצעה לפיה כל מי שהשתתף בישיבת הקבינט יזומן על פי "הוראת ראש הממשלה" לבדיקות פוליגרף.

ב'כאן חדשות' דווח כי על פי נוסח החוק, שנמצא עדיין בשלב דיונים פנימיים, הבדיקות יהיו קבועות בפרק זמן שיקבע על ידי נתניהו.

גם היועמ"שית, ראשי מערכת הביטחון והפקידים יחויבו בבדיקות פוליגרף. על פי גורמים המעורים בפרטים, נתניהו עצמו צפוי לקבל פטור מבדיקות הפוליגרף בשל העבודה שבגופו מושתל קוצב לב.

בנימין נתניהו שב"כ הקבינט המדיני בטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד