ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
תמכה בחמאס

רשת NBC ניתקה את הקשר עם פלסטינית שלעגה לקשישה חטופה

רשת NBC פיטרה עיתונאית פלסטינית עצמאית לאחר שנעצרה בגין "הסתה לטרור והזדהות עם ארגון טרור". היא שיבחה את הטבח בשמחת תורה ולעגה לקשישה חטופה

רשת NBC ניתקה את הקשר עם פלסטינית שלעגה לקשישה חטופה
חורבות קיבוץ ניר עוז צילום: אריק מרמור, פלאש 90

עיתונאית ברשת NBC האמריקנית שנעצרה על ידי משטרת ירושלים לאחר שפרסמה פוסטים המעודדים טרור ואת פעולות חמאס, פוטרה מהרשת. הרשת האמריקאית הודיעה כי היא ניתקה איתה קשר. 

מרוות אל-עזה, אישה בת 45 המתגוררת במזרח ירושלים, נעצרה ביום חמישי האחרון לאחר ששיתפה ארבעה פוסטים בפייסבוק על מתקפת הפתע הברברית של חמאס ב-7 באוקטובר, שבה נטבחו יותר מ-1,200 בני אדם בישראל.

הלילה הודיעה רשת NBC אמרה כי היא ניתקה את הקשר עם אל-עזה.

ה"ניו יורק פוסט" דיווח כי הרשת הודיעה על כך בהודעה: "לפני שעבדנו לאחרונה עם מרוות כמפיקה עצמאית, לא היינו מודעים לפעילות המדיה החברתית האישית שלה שהיווה את הבסיס לחקירה הישראלית, זה מבוסס על פוסטים אישיים שלה בפייסבוק שקדמו לתקופה שלה אצלנו כפרילנסרית. לא היינו מודעים לפוסטים האלה לפני שהעסקנו את גב' אל-עזה לפני ארבעה שבועות. היא לא תתרום לסיקור שלנו בעתיד".

באחד הפוסטים שבהם התייחסה לחטיפתה של קשישה במהלך הטבח שבוצע ביישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר כתבה: "איך אני מתה. קומדיה שחורה, הזקנה מאושרת, האקשן לפני שהיא מתה", בצירוף אימוג'י של לב אדום.

בפוסט אחר כתבה: "מרגישה שאני רואה סרט שהבמאית פלסטינית והגיבורים מעזה", עוד כתבה "כל הזמן אזעקות. היהודים מתחבאים והערבים שותים קפה במרפסת".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל הסתה לטרור הסתה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד