י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ארבעה מסלולי סגולה

כך תנצלו את 'השעה התשיעית' כדי לפעול ישועה!

זו לא רק סיסמה, או 'עוד סגולה' שכולם עושים בלי לדעת מה המקור שלה – 'השעה התשיעית' זה המפתח לישועה! המקורות מוצקים ומבוססים, והישועות זורמות מדי שנה בשנה במספרים בלתי נתפסים – כל הפרטים

כך תנצלו את 'השעה התשיעית' כדי לפעול ישועה!
השעה התשיעית צילום: freepik

כולנו כבר מכירים את ההרגשה. מדי שבוע נוחתת עלינו סגולה נוספת, מבלי שנוכל לדעת מה המקור שלה ועד כמה הוא מבוסס. הציבור בגדול רץ אחרי הסגולה ואנחנו עומדים בצד קצת נבוכים, מי אומר שיש עניין בזה? מי אומר שזה עובד?

אבל יש סגולות שהן לא כאלו, סגולות מבוססות עם מקורות קדומים של גדולי הדורות בעם ישראל, סגולות שמוכיחות את עצמן בכל פעם מחדש, ושתמיד אנחנו שומעים על אנשים שנושעו בזכותן.

כזו היא 'השעה התשיעית', הסגולה המיוחדת שמופיעה בספר שנכתב כבר לפני אלפי שנים, הספר הקדוש והפלאי 'ברית מנוחה' שכל גדולי המקובלים נרעדו למשמע שמו, והתייחסו אליו כמו היה עוד חלק מחלקיו של הזוהר הקדוש.

וכך מעיד ה'ברית מנוחה', שבריבוי התשיעיות יש סגולה מיוחדת. בשנה התשיעית, בחודש התשיעי, ביום התשיעי, בשעה התשיעית, זוהי עת רצון גדולה במיוחד, ואשרי חלקו של מי שיתפלל בשעה הזאת ויפעל ישועה על עצמו.
ואכן הסיפורים לא מפסיקים לזרום, עוד ועוד מקרים שבהם אנחנו שומעים שעשרות שנים של כאב וסבל הסתיימו להן בעת רצון מיוחדת, כשהשמים נפתחו והתפילה הטהורה של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות, העפילה לשמי מרום והיפכה את מידת הדין למידת הרחמים בשעה התשיעית, ובכוחה של מצוות צדקה שקיימו התורמים שעליהם התפללו רבותינו גדולי הדור.

למעשה רמז לסגולה כבר ניתן למצוא בספר תהילים "ואני תפילתי לך ה' עת רצון", ישנם זמנים שהם בבחינת 'עת רצון' ומי שזוכה לכוון אליהם ולהתפלל בהם, תפילתו מתקבלת באופן מיוחד ויוצא דופן.

ואכן, הורו רבותינו גדולי הדור, שהזמן הזה הוא בשעה התשיעית של ט' בכסלו, החודש התשיעי למניין החודשים המתחיל מחודש ניסן. כמו כן לנוכח העובדה שקיימות שיטות שונות לגבי הזמנים שבהם חלה השעה התשיעית, לפי שעות זמניות, נבדק ונמצא שיש תשע דקות שהן חלק מהשעה התשיעית לפי כל הדעות.

תשע הדקות הקריטיות בחייכם!!!

להצטרפות למסלולי הישועה בשעה התשיעית הקליקו כאן>>>

ולכאן, בדיוק לכאן, נכנסת קופת העיר, עם ארבעה מסלולי סגולה נפלאים ומסולאים בפז, כדי שכל אחד ואחד יוכל לבחור את הדרך המתאימה לו בדרכו שלו, לעשות את הסגולה הנפלאה.

א. – מאה קולות.

מאה גדולי הדור יעתירו, כל אחד מביתו ומבית מדרשו, באותן תשע דקות גורליות, על התורמים הרשומים למסלול זה.

התורמים 900 ש"ח לקופת העיר, לצדקה המהודרת והמזוככת שגדולי הדור מצביעים עליה פה אחד, יזכו להשתתף במסלול זה.

ב. מקומות קדושים

שנים עשר בעלי תפילה ייגשו לשנים עשר המקומות הקדושים, הכותל המערבי, קבר דוד המלך, קבר רבי שמעון בר יוחאי במירון, ציון השל"ה, ועוד שמונה מקומות- ויעתירו שם עבורכם, באותן תשע דקות יחודיות.
התורמים 350 ₪, יזכו ששמם יזכר בשנים עשר מקומות קדושים כל שם ושם בפרטות.

ג. וילנה

בתשע הדקות הקריטיות של השעה התשיעית, ביום התשיעי לחודש התשיעי – קופת העיר שולחת לוילנא, אל קברו של הגאון מוילנא, את מרן רבי יחיאל פישהוף שליט"א, מעמודי התפילה של הדור.

מאז נפטר הגאון מוילנא, מקור הישועות נמצא שם, בציונו הקדוש. הגאון מוילנא הינו מפתח של שפע, והתפילה על קברו בשכל שנה ושנה מניבה ישועות מופלאות שלא רואים ולא שומעים כמותן בשום מקום אחר...

וגם בדקות הקריטיות הללו, של השעה התשיעית – גם אז נישאות העיניים אליו, זיע"א, שיהיה מליץ יושר עלינו ועל כל בית ישראל.

מיועד לתורמים סך 550 ₪ לקופת העיר, המקום שגדולי הדור רואים בו את שליחם האישי לעניני הצדקה של הדור!

ד. 'וחתמנו לישועה'

במסלול הרביעי, יישא מרן רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, תחינה נוקבת ונרגשת על התורמים לקופת העיר. ומיד, בלי שהיה, כהרף עין -הוא יתחיל לחתום על שטרות מוכנים מראש, שטר צינור השפע - - עוד שטר, ועוד שטר, ועוד אחד...

מצידו יעמדו שני משמשים, האחד לוקח את השטר החתום, האחר מגיש את השטר החדש. תשע דקות, מתוכן דקות אחדות כבר נוצלו לתפילה היורדת חדרי בטן, ועולה ישירות אל על , ובשאר – בין חמישים לשבעים משפחות יזכו ששטר צינור הישועות שלהן ייחתם באותן תשע דקות גורליות עצמן...

עוד דקה תעבור ועוד אחת, עוד שטר יוגש לחתימה, ועוד אחד, ועוד אחד. כמה שיספיק הזמן...

תשע דקות בסך הכל. ערמה של שבעים ושניים שטרות מקסימום. שבעים ושניים הראשונים שירכשו את השטר – יזכו שמרן רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א יחתום עליו. חלקם הגדול יזכו שהחתימה תהיה באותן תשע דקות קריטיות שבהן נפתח צינור הישועות, והישועות זורמות ממנו אליכם - - -

מיועד ל72 התורמים הראשונים שירכשו את שטר צינור הישועות, משפחה המשפחות שיזכו לחתימה בתוך תשע הדקות – על פי היכולת, לפי סדר הרכישה.

להצטרפות למסלולי הישועה בשעה התשיעית הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד