י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עד לסוף השנה

בעקבות המלחמה: האזרחים שפטורים מתשלום חשבונות חשמל

כל חשבונות החשמל של תושבי יישובי העוטף שפונו ומשפחות הנפגעים, שהופקו החל מחודש אוקטובר (חשבונות אוקטובר מתייחסים לצריכת ההחשמל באוגוסט ספטמבר) ועד לסוף השנה - ישולמו במלואם ע"י קרן ייעודית שהוקמה

בעקבות המלחמה: האזרחים שפטורים מתשלום חשבונות חשמל
חשבון חשמל צילום: חברת החשמל

דירקטוריון חברת החשמל אישר הקמת קרן סיוע ייעודית בהיקף של 10 מיליון ₪. באמצעות כספי הקרן, יקבלו לקוחות המתגוררים ביישובי העוטף שפונו וכן משפחות הנפגעים, פטור מתשלום חשבונות החשמל עבור צריכה ביתית מחודש אוקטובר ועד לסוף שנת 2023. 

בשלב הראשון הוחלט כי כל חשבונות החשמל של תושבי יישובי העוטף שפונו ומשפחות הנפגעים שהופקו החל מחודש אוקטובר (חשבונות אוקטובר מתייחסים לצריכת ההחשמל באוגוסט ספטמבר) ועד לסוף השנה ישולמו במלואם על ידי הקרן.

חשוב להדגיש כי כל הזכאים לתמיכת הקרן יזוכו באופן אוטומטי, ללא כל צורך בפנייה יזומה של הלקוח. בחברת החשמל הבהירו כי בהמשך וככל שיידרש, תתקבלנה החלטות על המשך הסיוע והרחבת הפעילות.

כזכור, עם פרוץ המלחמה, הודיעה החברה על שורת הקלות לכלל לקוחות החברה ובהן הימנעות מפעולות אכיפה וגבייה וסיוע ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש ( מת״מ) . עוד אפשרה החברה לכלל הלקוחות הביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות ואפשרה ללקוחות שפונו מהישובים ברחבי הארץ בהתאם להוראות פיקוד העורף דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל.

 

 

חשמל חשבונית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד