י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרמה בבית החולים

בעקבות סערת הענק: דובר איכילוב פוטר

אחרי שימוע בעקבות הביקורת על כך שאיפשר מסיבת עיתונאים של החטופה יוכבד ליפשיץ, פוטר בית החולים איכילוב אבי שושן אחרי 13 שנים בתפקיד

בעקבות סערת הענק: דובר איכילוב פוטר
מסוק צבאי נוחת באיכילוב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אחרי מסיבת העיתונאים עם החטופה יוכבד ליפשיץ בבית החולים איכילוב שעוררה סערה בשל הפגיעה ההסברתית שבה, דובר בית החולים אבי שושן הועמד לשימוע לפני פיטורין - והיום (שלישי) הודיע כי הוא מסיים את תפקידו.

נזכיר כי בישראל נשמעה ביקורת בעקבות הריאיון מבית החולים של יוכבד ליפשיץ ששוחררה משבי החמאס. לצד התלאות שעברה, סיפרה ליפשיץ כי זכתה ליחס טוב בשבי החמאס. דבריה חובקו על ידי ארגון הטרור שהשתמש בהם לתעמולה בעולם.

אבי שושן, דובר בית החולים איכילוב התייחס להצהרתה של יוכבד ליפשיץ והבהיר כי "אף גורם ממשלתי או בטחוני לא תדרך או נתן לי נהלים לגבי התנהלות תקשורתית מול החטופות שחזרו משבי".

כעת, אחרי הפיטורין, כתב שושן: "איך מתחילים לסכם את הפרק הכי ארוך ומרתק בחיי המקצועיים שעיצב אותי כאיש מקצוע ואדם? בגיל 27 הייתי סופרוויזר במשרד יחסי ציבור בולט אבל הרגשתי בסוף היום ריקנות. ביקשתי בלב, למצוא עבודה עם משמעות. שנה אחרי, בעקבות מודעה בעיתון, הגעתי לאיכילוב ובגיל 30 בלבד, פרופ׳ גבי ברבש מינה אותי לדובר. הייתי הדובר הצעיר ביותר במערכת הבריאות והרגשתי שהגעתי למקום שיועד במיוחד עבורי".

"מצאתי מוסד עם נשמה גדולה, צוות עובדים פשוט נפלא ובעיקר תחום עיסוק שגם כשאני אמון על הזווית התקשורתית, זה עדיין עם כל כך הרבה משמעות. למעלה מ-13 שנה היה לי העונג והזכות לשרת כאן כדובר וחבר הנהלת המרכז הרפואי. אלו היו השנים החשובות, המעצימות והמרתקות בחיי המקצועיים. כשאני מסתכל אחורה, אני לא יכול לזכור את כמות האירועים, הסיפורים, הכותרות והדמעות שהייתי שותף להם", כך כתב.

בית חולים איכילוב חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד