כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המכתב לרעיית נשיא ארה"ב

דיווח: בצה"ל אין מידע שמאשש את מה שכתבה שרה נתניהו

מקורות ביטחוניים אומרים כי בצה"ל אין כרגע מידע שמאשש את מה שכתבה שרה נתניהו לג'יל ביידן, רעיית נשיא ארה"ב. נתניהו כתבה בשבוע שעבר לרעיית נשיא ארה"ב כי בין החטופות בעזה יש אישה שילדה בשבי

דיווח: בצה"ל אין מידע שמאשש את מה שכתבה שרה נתניהו
נתניהו מביט בתמונות החטופים צילום: לשכת ראה"מ

רעיית רה"מ, שרה נתניהו כתבה בשבוע שעבר לרעיית נשיא ארה"ב, ג'יל ביידן ונשות מנהיגים בעולם כי בין החטופות בעזה יש אישה שילדה בשבי. 

אלא שלפי דיווח ב'וואלה' מקורות ביטחוניים אומרים כי בצה"ל אין כרגע מידע שמאשש זאת. "המידע מוסמך ולא ניתן לפרט", אמרו בלשכת רה"מ ובתשובה לשאלה אם המידע נבדק מול צה"ל ומערכת הביטחון נמסר: "אין בכך צורך".

כזכור, רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, שיגרה מכתב לרעייתו של נשיא ארה"ב, הגברת ג'יל ביידן. במכתבה, הגברת נתניהו ביקשה מהגברת ביידן לפעול לאלתר למען שחרור החטופים הישראליים המוחזקים בפשע נגד האנושות על ידי חמאס בעזה.

"אני כותבת לך לא רק כאשתו של ביבי אלא בראש ובראשונה כאמא״, כתבה הגברת נתניהו, ״כבר למעלה מחודש ש-32 ילדים מוחזקים כחטופים בעזה, שנקרעו באכזריות מהוריהם ומביתם. הילדים הללו בוודאי סובלים מטראומה קשה לא רק בגלל חטיפתם, אלא לאחר שהם היו עדים לרצח האכזרי של הורים ואחים באותו יום מחריד באוקטובר".

הגברת נתניהו תיארה במכתבה: "אחת הנשים נחטפה על ידי חמאס כשהייתה בהריון. היא ילדה את תינוקה בשבי חמאס. את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה עובר על אישה במצב רגיש של לידה כשהיא מוחזקת על ידי הרוצחים האלה. חמאס מחזיק בתינוק בן כמה ימים בלבד! אחד החטופים הוא רק בן עשרה חודשים. תינוק. הוא הפך לחטוף עוד לפני שלמד ללכת או לדבר".

"אני פונה אליך, כאמא לאמא״, כתבה הגברת נתניהו, ״עלינו לקרוא לשחרורם המיידי וללא תנאי. עלינו לדרוש מהצלב האדום לבקר את החטופים. הם עדיין לא עשו זאת. הסיוט הזה שהתחיל לפני יותר מחודש חייב להסתיים. הילדים והמבוגרים האלה צריכים את עזרתנו".

במקביל, שיגרה הגברת נתניהו מכתבים נוספים לרעייתו של נשיא צרפת בריז'יט מקרון, לרעייתו של ראש ממשלת בריטניה אקשטה מורטי ולנשות מנהיגים נוספים.

גם במכתבים הללו ביקשה הגברת נתניהו מנשות המנהיגים להתגייס לטובת שחרור החטופים, בין השאר בהפעלת לחץ על הצלב האדום כדי שיבקר כל אחד ואחד מהם ויפעל לשחרורם.

מלחמת חרבות ברזל שרה נתניהו ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד