כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זו הסיבה

"חלק מנוהל מלחמה": הסיבה להצמדת האבטחה לאלוף

דובר פיקוד המרכז הזים את השמועות כי האבטחה על אלוף פיקוד המרכז נובעת כתוצאה מאיומים על חייו כפי שטענו פרסומים בתקשורת

"חלק מנוהל מלחמה": הסיבה להצמדת האבטחה לאלוף
האלוף יהודה פוקס צילום: צילום מסך ערוץ 14

דובר פיקוד מרכז אדיר בוניטוב הודיע לדוברי הרשויות ביו"ש כי הפרסום בנושא האבטחה שהוצבה על אלוף פיקוד מרכז בשל "מתקפה של פעילי ימין קיצוני" היא שקרית והסביר כי היא "הוצבה כחלק מנוהל אבטחה"

בוניטוב עדכן בהודעה רשמית וכתובה: "למען הסר ספק, הפרסום בערוץ 12 לא נכון. לא הוצבה אבטחה על האלוף בגלל איומים לחייו, היא הוצבה כחלק מנוהל אבטחה במהלך מלחמה, יש עם עוד אלופים מאובטחים".

זאת לאחר דיווח של ניר דבורי ב'חדשות 12' כי בימים האחרונים מתנהל קמפיין ברשתות החברתיות נגד האלוף פוקס, והוא נמצא תחת מתקפה של פעילי ימין קיצוני ובעקבות כך במערכת הביטחון חוששים שאותם פעילים קיצוניים, יפגעו בו בעקבות שורה של פעולות וצעדים שבהן נקט פוקס בתקופה האחרונה, ונועדו למנוע חיכוך בין מתיישבים לפלסטינים.

בכירים בהתיישבות מציינים כי בכתבה באתר חדשות 12 אף הגדילו לעשות וציינו כי אותם "פעילי ימין" המאיימים על פוקס הם: "נשות המגוייסים ביו"ש". כלומר נשים מפוחדות שבעליהן נמצאים בחזית ומבקשות שלא לאפשר מסיק זיתים בצמוד לבתיהן שכבר הוכח שמשמש לאיסוף מודיעין על ישובים לצורך חדירת מחבלים.

"אנשים רבים סבורים כי אותו גורם עלום שתדרך בנושא עושה זאת במטרה להשחיר את ההתיישבות בסגנון קמפיין "אלימות המתנחלים" של ארגוני השמאל הקיצוני בישראל שמטרתו השחרת ההתיישבות החלוצית ביו"ש" אומרים בשומרון.

איומים יהודה ושומרון אלימות מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד