כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תורה, דרך ארץ ואהבת העם

רק בן 25: בוגר הישיבה השקדן נפל בעזה

בצער רב עם ישראל מתבשר הבוקר על נפילתו של אחד מטובי בניו. הלוחם לירון שניר הי"ד שנהרג בידי מחבלי חמאס בעזה. בישיבה בה למד סופדים לו ומספרים לעולם על אישיותו הייחודית שאיתה ואיננה עוד

רק בן 25: בוגר הישיבה השקדן נפל בעזה
לירון שניר הי"ד צילום: המשפחה//חיים גולדברג, פלאש 90

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי סרן לירון שניר הי"ד, מפקד צוות בסיירת גולני מהיישוב עופרה שבשומרון, נפל בקרבות בצפון רצועת עזה והוא בן 25 בנופלו.

לירון הי"ד הוא בנם של יבדלח"ט מוטי ופזית שניר ונכדם של משה ואסתר שניידר הי"ו, כולם תושבי עופרה.

בישיבת 'מעלה אליהו' שבתל אביב מבכים את עלייתו לגנזי מרומים של בוגר הישיבה היקר שלמד והתעלה בישיבה כשלוש שנים לפני הגיוס.

ראש ישיבת 'מעלה אליהו', הרב חיים גנץ סופד לו ואומר: "בית הישיבה מבכה על הבשורה הקשה שהגיעה לפתחינו. לירון היה תלמיד חכם שבכל רגע פנוי בחופשותיו עבר בישיבה כדי לספוג עוד מלימוד התורה ולחזק את החברים. תורה, דרך ארץ ואהבת העם הם אלו שהובילו אותו בהסתערות קדימה בישיבה בצבא וכעת במלחמה. אנו נפרדים מלירון כגיבור ומודים על הזכות שלנו ללמוד ולחיות במחיצתו".

לירון הי"ד.

הרב אבנר זולדן, מרבני הישיבה, שהיה בקשר אישי עם לירון, מספר: "לירון היה ממש קרוב לשחרור מצה"ל ולעבור לשלב הבא של הקמת בית בישראל, לירון היה איש עם מידות מיוחדות עליו הפתגם נאמר "מי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו" תמיד בדק שהוא לא פוגע באף אחד וההתקדמות שלו לא באה על חשבון מישהו אחר. כל ימיו בצבא היה עסוק בלדאוג לחייליו. רק הם היו לנגד עיניו וכל זה עלה לו במחיר אישי של השקעה בחייו האישיים".

"טוהר המידות ואצילות הנפש היו נר לרגליו, כל דבר עשה בגדלות ובנקיון כפים. בית הישיבה כואב את נפילתו של אחד מטובי בנינו", סיכם זולדן.

הלוויתו תיערך היום בשעה 13:00, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. 

ה' יקום דמו ויהי זכרו ברוך.

 

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד