י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תהא השעה הזאת

היום בצהריים: הסגולה הנוראה בהר הזיתים

תהא השעה הזאת: היום המעמד הנורא של גדולי הדור שליט"א בקבר ה"אור החיים" הקדוש בשעה התשיעית

היום בצהריים: הסגולה הנוראה בהר הזיתים
הר הזיתים צילום: Flash90

עדיין לא מאוחר, עת רצון של פעם בשנה, היום יום רביעי ט' כסלו תשפ"ד, בשעה 1:40 בצהריים יגיעו מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א למעמד תפילה ותחנונים בקברו של ה'אור החיים' הקדוש, במטרה לנצל במקסימום את הרגעים הנעלים של השעה התשיעית ולהחיש ישועה לכל השותפים הנאמנים של גדולי הדור בצדקה הקדושה של ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק,  המעמד יתקיים כאמור בהר הזיתים בקברו הקדוש של האור החיים הקדוש הידוע בסגולתו להמליץ ישועות לעם ישראל בעת צרה.

המעמד יתקיים בראשות מרנן ורבנן גדולי הדור מרן הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א, מרן הגאון הצדיק רבי בנמין פינקל שליט"א ומרן הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א.

שלושת גדולי הדור טורחים ומגיעים עד מול שער השמים בקברו של האור החיים הקדוש להיות כשליחים שלכם, שליחים אישיים שלכם שותפים יקרים ונכבדים של גדולי הדור בצדקה החשובה של "ועד הרבנים", לבקש בשבילכם, זיווגים הגונים, זרע של קיימא, לשמירה עליונה ולהינצל מהפיגועים וכל הצרות, לנחת מהילדים, לבריאות לנחת מהילדים.

זה הזמן שערי שמים נפתחים לשעה אחת קלה בלבד, ואנחנו נהיה המאושרים שנזכה לכל השפע הזה.

כמו שכתוב במקור הסגולה, בספר 'ברית מנוחה', ספר קדמון המוזכר על ידי תלמיד האריז"ל הקדוש רבי חיים ויטאל: "קבלה יהיה בידך שהשנה התשיעית שנה מובחרת, החודש התשיעי הוא חודש טוב מן הטובים וחודש רצון, ויום התשיעי לחודש המובחר שבכל החודש, ושנה תשיעית של יום שעה טובה ומובחרת משעות היום – והיא מוכנה מאוד להצלחה, צינור לכל השפע".

עת רצון של פעם בשנה, שלחו כעת את השמות ותזכו >>>

מאז השואה הנוראה לא היתה עת צרה ליעקב כמצב בו אנו שרויים, דם ישראל נשפך כמים, ואיש אינו יודע מה יעלה בסוף המלחמה הנוראית השוררת בכל חלקי ארץ, כולנו תפילה שאלו הם פעמי המשיח האחרונים, ותיכף ממש נשמע את קול השופר.

מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א מנווטי הדרך של ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק, אשר כל מצוקות הכלל והפרט מגיעות לפתחיהם החליטו השנה לנצל את עת הרצון של אחת בשנה – בשעה התשיעית, לקיים שוב את המעמד הנורא על קברו של האור החיים הקדוש, במקום הקדוש בו התרחש הנס פעם אחת, בעזרת ה' יהיה זו התעוררות רחמי שמים לנס פלאי פעם נוספת אחרית כראשית.

השעה התשיעית היא עת רצון של פעם בשנה!

עת רצון של פעם בשנה, שלחו כעת את השמות ותזכו >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד