כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעיצומה של המלחמה

אולמרט קורא להפגנות ענק: "לזרוק את נתניהו"

בזמן שישראל נלחמת על חיה ילדיה ולוחמיה, ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט מוציא את דיבת ישראל רעה. הוא אמר לרשת "סקיי ניוז": "ישראלים צריכים להשתמש בהפסקת האש בעזה כדי לזרוק את מנהיגם הנוכחי בנימין נתניהו"

אולמרט קורא להפגנות ענק: "לזרוק את נתניהו"
אהוד אולמרט בכלא צילום: פייסבוק של השר ישראל כץ

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט מטנף על נתניהו ברשת "סקיי ניוז" בזמן שישראל נאבקת במלחמת קיום לא פשוטה. "הישראלים צריכים להשתמש בהפסקת האש בעזה כדי לזרוק את מנהיגם הנוכחי בנימין נתניהו".

"האנשים לא יכולים לסבול אותו", אמר ל"סקיי ניוז".

"אם תהיה הפסקה לכמה ימים מהלחימה, יהיה שינוי והם יכולים לעבור ליד ביתו או ליד המשרד שלו ולקיים הפגנות שכמותן לא ראינו מעולם". הוא הוסיף.

"כמות הזעם שנבנתה פשוט לא תיאמן".

אולמרט עבריין מורשע מושחת שריצה עונש מאסר בגין שחיתות, מחליש את כוחה את ישראל בראיונות בחו"ל נגד ראש הממשלה.

אולמרט אמר כי יש להפיל את ממשלת נתניהו גם באמצע המלחמה שהיא נלחמת בעזה: "הוא צריך ללכת היום, הוא צריך ללכת ברגע הזה. צריך לזרוק אותו בכל דרך".

"זו לא עסקה טובה", אמר על העסקה בין ישראל לחמאס, "אבל זו העסקה היחידה הזמינה ואין סיכוי שהם לא ייקחו אותה".

"לעולם לא נוכל לסמוך על חמאס שיעמוד בדבריו", אמר, והזהיר כי הארגון עלול למתוח את תקופת הפסקת האש "בידיעה שאנו מודאגים מאוד מחיי בני הערובה שלנו".

אולמרט אמר כי הוא מודאג מהוויתור של ישראל בעסקת בני הערובה להפסיק להטיס מל"טים מעל עזה במהלך הפסקת האש. "הם יכולים להזיז את הכוחות שלהם. הם יכולים להעביר את המפקדה שלהם למקום אחר מבלי שאולי נדע".

אבל הוא אמר שכל המלכודות הפוטנציאליות הללו זזו הצידה בגלל הצורך לשחרר את בני הערובה.

"כל מה שאפשר לעשות היום כדי להציל אותם חייב להיעשות". הוא גם הזהיר שהתמיכה הבינלאומית מתחילה להישחק. יש זמן שבו בעלות הברית של ישראל יבואו ויגידו, "בסדר חבר'ה זהו זה", אמר.

ראש הממשלה לשעבר עבריין מושחת שריצה עונש מאסר היה תקיף ביותר כשנשאל על גורלו של נתניהו. "הוא סכנה ממשית ליציבות לסולידריות של החברה הישראלית". תקופת הפסקת האש היא רגע "שישראלים צריכים לתפוס", אמר, "כדי להפיל את מנהיגם הלא פופולרי".

אהוד אולמרט בנימין נתניהו חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד