י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"מטובי בנינו"

הנופל השלישי מאותה ישיבה: איתן דב נהרג בקרב בעזה

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג הי"ד מאלון שבות נפל בקרבות בצפון הרצועה | איתן הוא השלישי מכיתתו בישיבת 'נווה שמואל' שנהרג במלחמה: "היה מטובי בנינו. איש של ערכים, תורה ומעשים טובים"

הנופל השלישי מאותה ישיבה: איתן דב נהרג בקרב בעזה
איתן דב רוזנצוויג צילום: באדיבות המצלם

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי מאלון שבות, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. כך התיר צה"ל לפרסום. בנוסף, לוחם במילואים מיחידה 504, אגף המודיעין, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, לוחם בסיירת גולני, חטיבת גולני, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה

בהודעת המועצה האזורית גוש עציון נאמר כי נפילתו של איתן, היא השלישית מכיתתו בישיבת 'נווה שמואל'. במלחמה נפלו חבריו יהונתן סמו ואיתן דישון הי"ד.

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג בן 21, בנם של חגית ועוזי רוזנצוויג מהישוב אלון שבות, הותיר אחריו הורים וארבעה אחים. "מועצת גוש עציון מלווה את משפחת רוזנצוויג ושולחת תנחומים להורים ולאחים והאחיות", נמסר מהמועצה. "איתן היה מטובי בנינו. איש של ערכים, תורה ומעשים טובים." אמרו באלון שבות.

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ספד לו: "איתן גיבורנו, נפלת במלחמה על הגנת העם והארץ. היית שם בשביל כל עם ישראל וכעת עם ישראל כולו מחבק אותך ומודה לך על מסירות הנפש שלך. משפחת רוזנצוויג היקרים, ליבנו איתכם ואנו לצדכם ברגעים קשים אלו".

 

מלחמת חרבות ברזל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד