כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מבנק לאומי לחברת המימון:

אחרי כ-26 שנים בבנק לאומי, עמית רגב מונה לסמנכ"ל וראש מערך האשראי של 'ברקת'

עמית מוביל את מערך האשראי והעסקי לפישוט והנגשת ההליכים בשלבים השונים של בקשות האשראי והליכי האישור השונים # מנכ"ל ברקת עדי גזית: "עמית מגיע אלינו עם ניסיון רב ויוביל את מערך האשראי לפישוט והנגשת השלבים השונים שנדרשים עבור העמדת האשראי בפרט בתקופה הזו בה אנו עושים מאמצים להקל על הלקוחות"

אחרי כ-26 שנים בבנק לאומי, עמית רגב מונה לסמנכ"ל וראש מערך האשראי של 'ברקת'
עמית רגב צילום: באדיבות המצלם

מינוי בכיר חדש בחברת ברקת הציבורית, בניהולו של עדי גזית, מהחברות המובילות במתן אשראי בענף הנדל"ן. עמית רגב, מונה לסמנכ"ל החברה ויעמוד בראש מערך האשראי.

לעמית כ-26 שנות ניסיון בנקאי בתפקידים שונים בבנק לאומי עם התמחות במימון נדל"ן על כלל היבטיו. בתפקידיו האחרונים שימש כראש ענף במערך בניה ונדל"ן והוביל גיוס לקוחות ומימון עסקאות מורכבות תוך שיתופי פעולה עם גופים מוסדיים וחברות ביטוח. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

עמית יוביל את המהלכים לפישוט והנגשת ההליכים בשלבים השונים של בקשות האשראי והליכי האישור השונים מתוך מטרה לעמוד בראש החץ של הסרת החסמים ופישוט ההליכים ככל הניתן לצד המובילות המקצועית והגב הפיננסי האיתן שברקת יודעת להעמיד ללקוחותיה בפרט בתקופה רגישה זו.

עמית רגב.

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של עמית רגב לברקת, אשר מצויה בצמיחה ופעילות מאסיבית. עמית מביא עמו ידע ורזומה רחב ומגוון בתחום האשראי לנדל"ן, ובעל ניסיון רב בתפקידים משמעותיים בתחום ואנו משוכנעים כי כניסתו לתפקיד סמנכ"ל וראש מערך האשראי של ברקת תתרום באופן משמעותי להתרחבותה של החברה בתחום. עמית יוביל את המהלכים לפישוט והנגשת השלבים השונים שנדרשים עבור העמדת האשראי בפרט בתקופה הזו בה אנו עושים מאמצים להקל על הלקוחות ככל הניתן".

עמית רגב, ראש מערך האשראי בברקת: "אני גאה להצטרף לצוות המוביל של ברקת ולנהל את מערך האשראי. תחום המימון לפרויקטי נדל"ן הינו מרתק. בתקופה זו, כאשר השוק נמצא בתקופה של חוסר בהירות ברקע המצב הביטחוני וההשלכות על שוק הבנייה והמימון, ברקת - שהינה מהשחקניות המשמעותיות והמובילות בתחום - משפיעה על הלך הרוח בענף בצורה משמעותית. אני מאמין שיחד נוביל את החברה להרחבה ולגיוון משמעותי של פעילותיה".

ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בהלוואות ליזמים לפי חוק מכר וקבוצות בעלי קרקע לצרכי ליווי הקמה, גישור, והשלמת הון של פרויקטי נדל"ן.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד