י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התקדמות איטית אך יציבה

לאחר האסון הפתאומי: בשורות טובות מבית משפחת שטרן

עם ישראל מלווה בדאגה את יצחק דוד, מלכה ושמואל בנימין שלושת ילדי משפחת שטרן החולים שבפתאומיות איבדו את מרת בילא ע"ה שהייתה המשענת היחידה שלהם • לאור מאמצי ההשתדלות של עם ישראל, המטפלים מספרים על התאוששות והתקדמות איטית אך יציבה • "הדרך היא ארוכה אך האור מבצבץ בקצה המנהרה"

לאחר האסון הפתאומי: בשורות טובות מבית משפחת שטרן
תינוק במצוקה צילום: באדיבות המצלם

3 ילדים נותרו יש להם אבא ואמא – ובכל זאת הם יתומים. האדמה נשמטת מתחת רגליהם. העולם שלהם נחרב, וייקח הרבה הרבה זמן עד שיצליחו להשתקם מהאסון.

אך ב"ה לאור מאמצי ההשתדלות של עם ישראל המאמצים מתחילם להניב פירות, והמטפלים מספרים על התאוששות והתקדמות איטית אך יציבה, הילדים מתחילים לתת אימון בסובבים אותם, אמנם הדרך היא ארוכה אך האור כבר נראה בקצה המנהרה שהיתה נראית בתחילה כאין סופית.

ממשיכים לעזור להם להשתקם>>>

גם הדוד הגאון רבי חיים שטרן שליט"א מבקש למסור תודה בשם המשפחה על הצלת חייהם של שלושת הילדים המתוקים של משפחת שטרן, שלולא ההירתמות והלב הענק של עם ישראל מי יודע היכן היו כעת.

הרב שטרן אומר שחייבים לדעת שכל מה שעשתה סבתא כמובן מאליו נעשה עכשיו מורכב שבעתיים. מוכרחים למצוא משפחה שתגדל את הילדים על שלל קשייהם. מוכרחים לתת תמיכה נפשית להתמודד עם הטרגדיה הפתאומית, וגם צרכים שוטפים של יום יום שהם הרבה יותר מצרכיהם של ילדים סטנדרטים –

וזה עולה כסף. המון כסף.

וכאן באמת מגיע החלק שלנו, של עם ישראל. גם אם אין לנו יכולת להכניס שלושה יתומים אומללים אלינו הביתה – יש לנו את החובה לסייע להם בצדקה. אנחנו נשלם עבורם אוכל, ובגדים, ולימודים מיוחדים ודמי נסיעות. לא נטפל בעצמנו בילדים, לא ניקח אותם הלוך-חזור לקלינאית או לפסיכולוג. אבל בזכותנו, בזכות הצדקה שלנו, נדע שיש להם את כל מה שהם צריכים.

שלושה ילדים מחכים לנו, בלי בית ובלי הורים מתפקדים. הם צריכים אותנו כדי לחיות, כדי לגדול. כדי שיהיה מי שילווה אותם לרופאים ולמטפלים, מישהו שיהיה אכפת לו מההתקדמות של כל אחד ואחת מהם, ואפילו כדי שידעו לקרוא חומש ולפתור תרגילים,

כדי לגדול נורמלי.

הם צריכים אותנו, בבקשה - - -

לחצו כאן לעזרה דחופה לשלושת ילדי משפחת שטרן החולים >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד