י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בחייאת, די עם זה כבר"

העיתונאי במתקפה: "שקמה ברסלר וזוהמת הטוויטר"

"איך שקמה ברסלר וזוהמת הטוויטר מסוגלים להמשיך בקמפיין המסית, המשסע והמכוער נגד האוכלוסייה התורמת, המקריבה, האיכותית של הציונות הדתית?! בחייאת, די עם זה כבר". כך יהודה שלזינגר נגד מנהיגת המחאה

העיתונאי במתקפה: "שקמה ברסלר וזוהמת הטוויטר"
יהודה שלזינגר צילום: צילום מסך

איש התקשורת יהודה שלזינגר, כתב 'ישראל היום' ופרשן תוכנית הבוקר ב'ערוץ 12', יצא במתקפה נגד מנהיגת המחאה נגד הרפורמה המשפטית, פרופ' שקמה ברסלר.

שלזינגר מנה את שמות חלק מהחיילים הנופלים מבני הציונות הדתית בקרבות מול המחבלים ביישובי עוטף עזה ומאוחר יותר בפעילות הקרקעית בצפון רצועת עזה.

"איך היא מסוגלת?!? לעמוד מול זרם הנופלים? (שטיינברג, פדיה, קלמנזון, לקס, שניר, ליפשיץ, לייטר, הרשקוביץ, שלושת נופלי הישיבה התיכונית נווה שמואל, ארבעת נופלי שדמות מחולה ועוד ועוד) מול המוני תורמי הכליה מיצהר, מול התגייסות המכינות לחקלאות, מול בנות השירות ותנועות הנוער שמסייעות במלונות המפונים".

"איך שקמה ברסלר וזוהמת הטוויטר מסוגלים להמשיך בקמפיין המסית, המשסע והמכוער נגד האוכלוסייה התורמת, המקריבה, האיכותית של הציונות הדתית?! בחייאת, די עם זה כבר". קרא שלזינגר בתחינה ובזעם גם יחד.

ברסלר הגיבה לו: "רק אומרת, מעולם לא הסתתי נגד הציבור של הציונות הדתית. למען האמת מעולם לא הסתתי ובמקרים הבודדים שטעיתי ידעתי מיד להתנצל. התחושות של הנ"ל, שאני לא יודעת לאיזה מהתכנים שלי הוא מכוון, הן ככל הנראה בבחינת על ראש הגנב בוער הכובע. חשוב מכך, זכרו את מי משרתת ההשנאה ואת מי משרת הקיטוב".

שקמה ברסלר יהודה שלזינגר מלחמת חרבות ברזל הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד