ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תדרכו על חדירת מחבלי החמאס

שרי חוץ ביקרו היום בכפר עזה ובשדרות וראו את הזוועות

שר החוץ אלי כהן סייר הבוקר עם שרי החוץ של פורטוגל וסלובניה בכפר עזה ובשדרות. השר כהן הבהיר שעם תום ההפוגה לטובת שחרור החטופים המלחמה תחודש. שר החוץ נפגש עד כה עם 20 שרי חוץ שהגיעו להביע תמיכה וסולידריות עם מדינת ישראל מאז 7 באוקטובר

שרי חוץ ביקרו היום בכפר עזה ובשדרות וראו את הזוועות
בית בכפר עזה צילום: מתוך הסרטון

שר החוץ אלי כהן סייר הבוקר בקיבוץ כפר עזה ובשדרות יחד עם שר החוץ של פורטוגל ג'ואאו גומז קרביניו ושרת החוץ של סלובניה טניה פאיון. השלושה ערכו סיור באזור, נפגשו עם אנשי המקום, כמו גם עם נציגי דובר צה"ל שתדרכו על חדירת מחבלי החמאס לאזור ב-7 באוקטובר.

עד כה, שר החוץ אלי כהן פגש 20 שרי חוץ כשעם חלקם הגדול קיים סיורים בדרום או יזם פגישות ביניהם לבין בני משפחות חטופים בעזה.

השר כהן הבהיר לעמיתיו שהגיבוי שלהם לישראל עד לחיסול החמאס הוא חיוני על מנת להבטיח שהם לא יהיו הבאים בתור, וכן ביקש מעמיתיו לקדם חקיקה נגד חמאס גם באירופה, להוציא את חמאס ושלוחותיו מחוץ לחוק וליייבש את מקורות המימון שלו.

שר החוץ אלי כהן אמר במהלך הביקור: "ישראל תמשיך במלחמתה בחמאס ולא נעצור עד שנשיג את שתי מטרותינו המרכזיות, מיטוט שלטון חמאס והחזרת כלל החטופים חזרה אלינו, בריאים ושלמים. אמרתי לידידיי, שר החוץ של פורטוגל ושרת החוץ של סלובניה, שכולנו חייבים לפעול יחד כדי לשחרר את עזה מהחמאס, גם בעזרת פעילות מדינית וכלכלית באירופה שתיייבש את מקורות המימון שלו והוצאת חמאס וגרורותיו מחוץ לחוק. יש רק גורם אחד שאחראי למלחמה והוא ארגון הטרור חמאס, הגרוע מארגון דעא"ש".

עוד אמר כהן: "לביקורי תמיכה מעין אלה יש חשיבות גדולה להמשך התמיכה בינלאומית לזכותה של ישראל להגן על עצמה. העולם הנאור חייב להבין אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור: The west is next".

 

פורטוגל אלי כהן חמאס כפר עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד