כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"שנאה, הסתה, פילוג ושיסוי"

בתוכנית שידרו חיקוי לעגני לח"כית אלמנת הטרור

בשידור הציבורי פורסם מערכון הלועג לחברת הכנסת לימור סון הר מלך, ששיכלה את בעלה הראשון בפיגוע ירי. "גם בארץ יש אנטישמיות, אנטישמיות של השמאל כלפי הציבור הדתי-לאומי והמתנחלים. בחיים לא הייתם מעזים ללעוג על אלמנה שכולה ונפגעת טרור אם היא הייתה בלי כיסוי ראש ומת״א. תתביישו"

בתוכנית שידרו חיקוי לעגני לח"כית אלמנת הטרור
החיקוי בזהו זה צילום: צילום מסך

בתוכנית הסאטירה 'זהו זה' המשודרת ב'כאן 11' לעגו לחברת הכנסת לימור סון הר-מלך ממפלגת 'עוצמה יהודית', כאשר הזמר והשחקן גידי גוב התחפש לדמותה כולל כיסוי הראש שלה והציג אותה בדברים שהיא נגד עסקת שחרור החטופים תמורת מחבלים.

התגובות סוערות וחריפות. ח"כ מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' תקפה וכתבה: "מעבר לפגיעה באישה יקרה שנפצעה קשה בפיגוע כשהיא בחודש השביעי להריונה! מעבר לפגיעה באישה שאיבדה את בעלה באותו אירוע והובלה לבית החולים שם ילדה את בתה מוקדם מאוד מן הצפוי. מעבר לכל זאת, נוטף מ"המערכון" הבוטה הזה שנאה, הסתה, פילוג ושיסוי. למה? אני שואלת את עצמי למה ומהיכן כל הרוע הזה והיעדר היכולת להבדיל בין טוב ורע?".

ח"כ לשעבר שולי מועלם רפאלי, ששיכלה את בעלה באסון המסוקים, הגיבה למערכון המביש: "איזו חרפה. מה שמטורף בעיני זה שלא היה אפילו אדם אחד, איש או אישה, שעצר את הביזיון הזה!!!!!".

ח"כ לשעבר מ'ימינה' יום טוב כלפון הגיב וכתב: "בעולם יש אנטישמיות נגד היהודים, לועגים להם, משמיצים אותם, מתעלמים מכאבם ודעותיהם. עם המערכון הזה אתם מראים שגם בארץ יש אנטישמיות, אנטישמיות של השמאל כלפי הציבור הדתי-לאומי והמתנחלים. בחיים לא הייתם מעזים ללעוג על אלמנה שכולה ונפגעת טרור אם היא הייתה בלי כיסוי ראש ומת״א. תתביישו".

אריה ארליך, עורך מגזין 'משפחה' המשדר ברשת ב', הגיב גם הוא בזעם וכתב: "אני משדר בתאגיד אבל לא אכפת לי. אין שום דבר מצחיק בשחקן בן 73 ששם על עצמו מטפחת במטרה להגחיך את מראה ואמונתה של חברת כנסת צעירה. גם הטקסט הפוליטי לא מגרד את סף ההצחקה. הר מלך היא אלמנת טרור ממחבל ששוחרר בעסקת שליט ויש לה סיי בנושא שחרור מחבלים. זהו זה, יצאתם דוחים ומכוערים".

בשמאל לא מתרגשים: "אישה פסיכוטית מופרעת תומכת טרור ומהללת רצח"

כתבת 'הארץ' נועה שפיגל כמובן לא אכזבה ולא התרגשה מהחיקוי הפוגעני: "לימור סון הר מלך היא אישה שכולה שעברה טרגדיה נוראית. לימור סון הר מלך גם בחרה ללכת לפוליטיקה, והיא אשת ציבור שהמשנה שלה כוללת בין היתר רעיונות משיחיים על התיישבות ברצועה, קיום אזכרה לכהנא ותמיכה בעברייני גבעות כאלה ואחרים. ההתבכיינות הזאת בכל פעם שמעבירים עליה ביקורת היא מגוחכת". כך שפיגל.

גם הקולגה לעיתון 'הארץ', חיים לוינסון, הגיב ברוע האופייני לו: "לא מדובר באישה יקרה אלא בפסיכוטית מופרעת תומכת טרור ומהללת רצח, עם אפס יכולות תרומה או משהו, כתם על האומה, ביזיון לכנסת וחרפה לך שרצת איתה באותה מפלגה", כתב בתגובה לח"כ וולדיגר שגינתה את המערכון.

פעיל השמאל הקיצוני, יריב אופנהיימר, לא הפתיע ולא אכזב לטובה: "לימור סון הר מלך היא לא אדם פרטי, היא חברת כנסת במפלגה בקואליציה. יש לה כוח לחוקק, יש לה כוח להשפיע. מותר ורצוי לבקר אותה, גם באמצעות סאטירה. במערכון לא הייתה התייחסות לעובדה שבעלה נרצח. ההתנפלות על זהו זה והתאגיד היא סתימת פיות דמגוגית, כהניסטית". כתב אופנהיימר.

עיתונאי 'וואלה' ביני אשכנזי גם לא התרגש: "המערכון מותח עליה ביקורת בגלל שהיא נבחרת ציבור לא בגלל שהיא אלמנת טרור, זה די פשוט להבנה אלא אם כן את לא מבינה מה תפקידה של נבחרת ציבור כמו למשל להשאיר פלאפון פתוח בשבת במקרה של פיקוח נפש".

כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד