ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"ושבו בנים לגבולם"

תיעוד: רגע כניסת החטופים ששוחררו לשטח ישראל

ביום שישי שוחררו 13 נשים וילדים שהיו שבויים בידי מחבלי דעאש חמאס | תיעוד מהרגעים בהם עברו המשוחררים את הגבול ונכנסנו לשטחה של מדינת ישראל • צפו

תיעוד: רגע כניסת החטופים ששוחררו לשטח ישראל
המשוחררים נכנסים לשטחה של מדינת ישראל צילום: צילום מסך את"צ

התרגשות שררה במדינת ישראל ביום שישי בעת כניסתם של 13 ישראלים ו-11 אזרחים זרים ששוחררו משבי חמאס לאחר ששהו ברצועת עזה כמעט 50 ימים ונכנסו למדינת ישראל - משפחות המשוחררים נפגשו עם יקיריהן בבסיס חצרים.

תיעוד רגע כניסת השבים לשטח מדינת ישראל ממצלמות האבטחה.

החטופים ששוחררו - משפחת אשר: דורון כץ-אשר (בת 34), רז אשר (בת 4), אביב אשר (בת שנתיים). משפחת אלוני: דניאל אלוני (בת 45), אמיליה אלוני (בת 5). משפחת מונדר: רות מונדר (בת 78), קרן מונדר (בת 54), אוהד מונדר (בן 9)

לאחר שחרור החטופים אמר רה"מ בנימין נתניהו: "השלמנו עכשיו את החזרת ראשוני חטופינו. ילדים, האימהות שלהם ונשים נוספות. כל אחד ואחת מהם עולם ומלואו. אבל אני מדגיש לכן - המשפחות, ולכם - אזרחי ישראל: אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו. זוהי אחת ממטרות המלחמה ואנחנו מחויבים להשיג את כל מטרות המלחמה".

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי אמר: "אנו צריכים לזכור שמאחורי כל משוחרר יש גם איש שנשאר מאחור בשבי חמאס בעזה. אנחנו רק בתחילת תהליך השבת החטופים - הימים לפנינו יהיו מורכבים. ביטחון הלוחמים בשטח בעדיפות עליונה - נפעל כנגד כל איום".

 

 

מלחמת חרבות ברזל מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד