א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נשלל חשד לטרור

הפיצוץ בגשר קשת בענן: ההרוגים בתקרית הגבול היו בני זוג מניו יורק

חקירת האירוע נמשכת לאחר שרכב התפוצץ במחסום בצד ארה"ב של גשר המחבר בין שתי המדינות במפלי הניאגרה | חשד שהיה לראשויות על האירוע כפיגוע טרור - נשלל

הפיצוץ בגשר קשת בענן: ההרוגים בתקרית הגבול היו בני זוג מניו יורק
זירת הפיצוץ צילום: באדיבות המצלם

שני האנשים שנהרגו כשמכונית היוקרה שלהם התנגשה במעבר גבול בסמוך למפלי הניאגרה והתפוצצה - זוהו כבעל ואישה מניו יורק, כך מסרה המשטרה. רכב הבנטלי מודל 2022 של בני הזוג התנגש בשבוע שעבר בשורה של עמדות אבטחה בגשר קשר בענן ועלה בלהבות.

כזכור, ביום רביעי דווח על רכב שהתפוצץ בגשר בין קנדה למדינת ניו יורק שבארה"ב. כל מעברי הגבול בין ארה"ב לקנדה נסגרו מיד לאחר מכן.

החקירה של הגורם לתאונה נמשכת, כאשר החוקרים בוחנים האם בעיות רפואיות או מכניות היוו גורם בתאונה, אמר מפקד משטרת מפלי הניאגרה, ג'ון פאסו לתקשורת המקומית ביום שישי.

המשטרה זיהתה את בני הזוג כקורט פ וילאני ומוניקה וילאני, שניהם בני 53 מגרנד איילנד, פרבר סמוך לנהר הניאגרה בין העיר באפלו למפלי הניאגרה. רישומי עסקים ואתר החברה מצביעים על כך שלמשפחת הקורבנות יש עסק לממכר עצים וכמה חנויות לחומרי בניין באזור באפלו.

"אנו רוצים להביע את תודתנו הכנה לכל התפילות, התנחומים והאיחולים", אמרו המשפחות וחברת העצים בהצהרה משותפת שפרסמה משרד השריף ביום שישי, "בשלב זה, אנו מבקשים פרטיות כדי שנוכל להתחיל בתהליך הריפוי."

קנדה ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד