א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חשש בעולם

סין: "אין ממצאים חריגים בהתפרצות דלקת הריאות המסתורית"

זאת לאחר שהיו דיווחים שבתי חולים לילדים בבייג'ין ובערים אחרות מוצפים בילדים חולים | ארגון הבריאות הפציר לנקוט בצעדים כדי להפחית את הסיכון להידבק כולל מתן חיסונים, שמירת מרחק חבישת מסכות ועוד  

סין: "אין ממצאים חריגים בהתפרצות דלקת הריאות המסתורית"
מעבדת קורונה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

פקידים סינים אומרים שהם לא זיהו שום מחלות חריגות או חדשות במדינה, כך דווח ארגון הבריאות העולמי, לאחר שסוכנות הבריאות של האו"ם הגישה בקשה רשמית למידע על התפרצות של דלקת ריאות מסתורית בצפון סין שפוגעת בעיקר בילדים.

בשבוע שעבר דווח כי ארגון הבריאות העולמי (WHO) ביקש מסין מידע נוסף על התפרצות של דלקת ריאות מסתורית בצפון המדינה, שנראה כי פוגעת בעיקר בילדים. הארגון הגיש "בקשה רשמית למידע מפורט על עלייה במחלות בדרכי הנשימה ודיווחים על אשכולות של דלקת ריאות בילדים", אמרה סוכנות הבריאות של האו"ם בהצהרה.

סין חווה עלייה במקרי מחלות דמויות שפעת בהשוואה לתקופה המקבילה בשלוש השנים הקודמות, כאשר צעדים נוקשים הונהגו כחלק מאסטרטגיית אפס הידבקויות בקורונה. מדיניות זו נזנחה בפתאומיות במהלך חודש דצמבר 2022.

ארגון הבריאות העולמי הפציר באנשים בסין לנקוט בצעדים כדי להפחית את הסיכון שלהם להידבק בזיהום בדרכי הנשימה כולל מתן דחף נוסף של חיסונים, שמירה על מרחק מאנשים אחרים, חבישת מסכות בעת הצורך והישארות בבית כאשר חולים. גם הבדיקה הייתה חשובה, נאמר.

 

סין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד