כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התקשתה להגיב

שוב זה קורה: מגישה בריטית הציגה בורות מוחלטת ונשארה ללא מילים

עיתונאית ברשת 'סקיי ניוז' טענה שישראל שחררה ילדים (פלסטינים) בתמורה לשחרור החטופים הישראלים אצל חמאס. מארק רגב דוברו של נתניהו הדגיש: "מדובר בקטינים שביצעו עבירות אלימות". הוא שאל אותה: "האם את יודעת במה הוא הואשם?", והיא ענתה: "אינני יודעת"

שוב זה קורה: מגישה בריטית הציגה בורות מוחלטת ונשארה ללא מילים
רכב הצלב האדום מוביל את החטופים צילום: פלאש

שוב מגישה של רשת "סקיי ניוז" הבריטית נחשפה מול גורם ישראלי רשמי, שאין לה שמץ של מושג בכל הנוגע לטרור הפלסטיני. מארק רגב, דוברו של ראש הממשלה נתניהו לתקשורת הזרה, התראיין לרשת השידור הבריטית הידועה בהטייה נגד ישראל, רגב הדגיש בפני המראיינת, ילדה חכים, את ההבדל בין החטופים הישראלים ששוחררו משבי חמאס לעומת האסירים הפלסטינים המחבלים ששוחררו בתמורה מהכלא בישראל, לאחר שהמגישה השוותה ביניהם.

במהלך הריאיון אמר לה מארק רגב: "זה כאילו שאת אומרת שהם שחררו ילדים ואנחנו שחררנו ילדים, אני לא מקבל את זה, יש לנו פה ילדים בני שנתיים, ארבע, חמש ותשע איך את יכולה להשוות זאת לקטין בן 16 או 17 שמעורב בפיגוע דקירה או זריקת בקבוק תבערה או מעשי אלימות אחרים? את יכולה להגיד נשים וקטינים, אבל להשוות זאת לתינוק ישראלי בן שנתיים זאת הגזמה".

המראיינת אמרה לו בתגובה: "כן, אני מבינה מה שאתה אומר, אבל יש גם נער בן 14" (טרוריסט פלסטיני משוחרר). רגב השיב לה: "במה הוא הואשם? את יודעת? בדקת? אם הוא דקר מישהו או שהעביר חומר נפץ למישהו אחר?", המראיינת ההמומה והבורה השיבה בתגובה: "איני יודעת".

זו הפעם השנייה בימים האחרונים שבה דובר ישראלי רשמי מגיב לאמירה מקוממת מצד מגישות רשת "סקיי ניוז" ששוב מראים את הבורות ואת ההטייה לצד חמאס. לפני יומיים אילון לוי, דובר משרד רה"מ לתקשורת הזרה, נותר המום לשאלת עיתונאית סקיי ניוז.

המראיינת אמרה ללוי: "שוחחתי עם מומחה למשא ומתן והוא השווה בין 50 החטופים שחמאס הבטיח לשחרר אל מול 150 האסירים הפלסטינים שישראל ציינה שתשחרר. הוא השווה בין המספרים והעובדה שישראל לא חושבת שהחיים של פלסטינים שווי ערך לאלה של הישראלים".

הדובר אילון לוי נותר המום מהשאלה אך הגיב ישר: "זו האשמה מדהימה. לו יכולנו לשחרר אסיר אחד עבור כל חטוף כמובן שהיינו עושים זאת. אנחנו פועלים בנסיבות מחרידות. אנחנו לא בוחרים מרצוננו לשחרר אסירים עם דם על הידיים, אסירים שהורשעו בדקירות וירי. שימי לב שפתאום שאלת המידתיות לא מעניינת את תומכי הפלסטינים כשהם מצליחים לשחרר יותר אסירים".

 

 

 

 

בריטניה חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד