כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פרטים חדשים על הרצח

שני הפלסטינים שהוצאו להורג נחטפו בתחילת החודש

שני פלסטינים הוצאו להורג בטול כרם על כך ששיתפו פעולה עם ישראל. הם נחטפו בתחילת החודש לאחר שנחשדו כי סיפקו מידע לכוחות הביטחון הישראליים, מה שהוביל למבצע ישראלי

כוחות צה"ל בטול כרם
כוחות צה"ל בטול כרם צילום: דובר צה"ל

אתמול דיווחנו כי הפלסטינים הוציאו להורג שני פלסטינים שהואשמו בשיתוף פעולה עם ישראל. שני הפלסטינים הודו בתיעוד מצולם כי עזרו לצבא לחסל מחבלים בטול כרם.

פקיד פלסטיני, שדיבר בעילום שם עם ה'ניו יורק טיימס', אישר כי שני הגברים נרצחו וכי הסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות היו אותנטיים. הפקיד סירב להגיב על המניע לרצח, אך אמר כי כוחות הביטחון חוקרים זאת, למרות שהם לא ביצעו מעצרים.

בסביבות השעה 21:00 ביום שישי, רעולי פנים גררו את שני הגברים לכניסה הראשית של מחנה הפליטים טול כרם, בצעקות, "משתפי פעולה! משתפי פעולה!" כך אמרו תושבים במחנה.

בעוד קהל מתאסף סביבם, החמושים הכו את שני הגברים וירו בהם לפחות 12 פעמים בכל אחד, כך לפי התושבים. לאחר מכן הקהל ירק ורקע על גופותיהם המגואלות בדם. בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות נראו גברים תולים את גופותיהם של שני הגברים סמוך לכניסה למחנה.

לפי שלושה תושבי המחנה, שני הגברים שנהרגו ביום שישי נחטפו על ידי חמושים פלסטינים בתחילת החודש. החמושים חשדו כי הגברים סיפקו מידע לכוחות הביטחון הישראליים שהוביל לפשיטה צבאית ישראלית, אמרו התושבים.

מאוחר יותר בשישי בלילה, כמה אנשים הורידו את אחת הגופות וניסו לקבור אותה, כך לדברי חסן חמדאן, תושב המחנה ששוחח עם העיתון.

"החבר'ה האלה ריחמו עליו", אמר חמדאן. "אבל התושבים לא אפשרו להם לקבור אותו בבית הקברות של המחנה".

ארגון המכנה את עצמו "אבטחת ההתנגדות" התייחס להוצאות להורג: "ברצוננו להודיע לכם שאין חסינות לאף מודיע או לכל בוגד, וכי מי שיוכח כמעורב בכל מקרה של התנקשות בלוחמינו ובמתנגדינו, נתקוף אותו, נרדוף אותו ונטיל עליו גזר דין מוות".

עוד נמסר: "לאלו שמכרו את עצמם לאדוני האויב, אנו אומרים: חזור אל חיבוק מולדתך וחיבוק עמך, ודלת התשובה פתוחה בפניך לפני שנגיע לבונקרים שלך".

 

טול כרם חמאס פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד