כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
ממשיכים לדבר ולספר

עדות מהשבי: "יציאה לשירותים הייתה צריכה לחכות לאישור"

החטופים ששוחררו משבי החמאס ממשיכים לדבר ולשתף על כמעט 50 יום. "הם סיפרו שהתנאים בשבי לא היו טובים, אבל לא גרועים כמו שחששנו", תיאר קרוב משפחתם של בני משפחת מונדר

פיר מנהרה של חמאס. אילוסטרציה
פיר מנהרה של חמאס. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

50 יום בשבי האויב האכזר: אייל מור, קרוב משפחה של קרן, אוהד ורותי מונדר ששוחררו אתמול משבי חמאס, סיפר ל'כאן חדשות' על התנאים בהם הוחזקו השלושה בשבי: "הם סיפרו שהתנאים בשבי לא היו טובים, אבל לא גרועים כמו שחששנו. זה שהם היו ביחד נתן להם כוח. הם לאו דווקא היו כל הזמן מתחת לאדמה. יציאה לשירותים הייתה צריכה לחכות לאישור".

המפגש הראשון של אוהד מונדר בן ה-9 עם אביו ואחיו // דוברות שניידר

כמו כן, מור אמר כי הופתע לטובה ממצבם הבריאותי: "הבוקר הייתי בשניידר, פגשתי אותם, נדהמתי מהחוסן ומהחוזק שלהם. הם מפוקסים, הם בעניינים, הם יודעים מה קרה, הם לא נרתעים מלספר".

עוד הוסיף כי בעלה של רותי וסבו של אוהד, אברהם, עודנו מוחזק על ידי חמאס וכי הם מצפים ומקווים לשחרורו מה שיותר מהר.

בתוך כך, בבית החולים שניידר פרסמו גם את המפגש הראשון של אוהד מונדר בן ה-9 עם אביו ואחיו. אוהד וקרן, המתגוררים בכפר סבא, הגיעו לביקור משפחתי בקיבוץ ניר עוז. השניים נחטפו יחד עם סבא אברהם וסבתא רותי. דודו של אוהד, רועי, נרצח. את יום הולדתו התשיעי, ציין אוהד בשבי חמאס בעזה, כאשר כאן בישראל יצאו רבבות אזרחים במחווה ותלו בלון לכבוד יום הולדתו כשעדיין לא היה באופק הסכם לשחרור.

 

חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד