א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חרפה בלתי נתפסת

ראש ממשלת אירלנד האנטישמי על שחרור אמילי בת ה-9: "ילדה שהלכה לאיבוד"

ראש ממשלת אירלנד צייץ הלילה ציוץ שכולו חרפה: "זהו יום של שמחה עבור אמילי הנד ומשפחתה. ילדה תמימה שהלכה לאיבוד ועכשיו נמצאה וחזרה". אמילי בת ה-9 נחטפה ב-7 לאוקטובר, והחזיקה באזרחות אירית

ראש ממשלת אירלנד האנטישמי על שחרור אמילי בת ה-9: "ילדה שהלכה לאיבוד"
רגע האיחוד בין אמילי ואביה תומס צילום: דובר צה"ל

אמילי הנד חזרה אתמול (שבת) לישראל לאחר 50 ימים בשבי ברצועת עזה. אמילי בת ה-9, תושבת קיבוץ בארי, נחטפה ב-7 באוקטובר, לאביה תומס הנד נאמר כי בתו אמילי נרצחה, אך כחודש לאחר הטבח המשפחה עודכנה כי אמילי בחיים והיא נמצאת בשבי בידי החמאס.

ראש ממשלת אירלנד ליאו ורדקר הגיב על כך בציוץ אנטישמי חסר אנושיות: "זהו יום של שמחה עבור אמילי הנד ומשפחתה. ילדה תמימה שהלכה לאיבוד ועכשיו נמצאה וחזרה, אנחנו נושמים לרווחה, תפילותינו נענו", אמילי היא אזרחית אירית.

הציוץ האנטישמי והשקרי של ראש ממשלת אירלנד

אילון לוי דובר משרד ראש הממשלה לתקשורת הזרה הגיב לראש ממשלת אירלנד האנטישמי: "ככה אתה מתאר ילדה קטנה שנעלמה במהלך שיטוט ביער, ואז מתגלה על ידי מטייל ידידותי. לא ילדה שנחטפה באכזריות על ידי חוליות מוות שטבחו באכזריות בשכניה. אבל זה מסביר את מידת התרומה של אירלנד, תפילות".

עוד כתב לוי: "אמילי הנד לא "הלכה לאיבוד", היא נחטפה באכזריות על ידי חוליות המוות שטבחו בשכניה. היא לא "נמצאה". חמאס ידע היכן היא כל הזמן והחזיק אותה בציניות כבת ערובה. וחמאס לא ענה לתפילותיך. זה בגלל הלחץ הצבאי של ישראל".

לוי המשיך: "ללא הלחץ הצבאי של ישראל על חמאס, שאירלנד כינתה בבושת פנים "משהו שמתקרב לנקמה", אמילי הנד הקטנה עדיין היתה בת ערובה של חמאס".

אנטישמיות חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד