ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ברקע הדיון בכנסת

הפעילה החרדית נגד החכי"ת אלמנת הטרור

ציפי לביא מי שעומדת בראש התא החרדי ביש עתיד לעגה לחכי"ת מעוצמה אלמנת הטרור וכתבה: "מחפשת גבר שמוכן להתחתן איתי ולמות בפיגוע טרור כדי שלנצח אוכל לעשות מה שבא לי מבלי שאיש יעביר עלי ביקורת". הציוץ נמחק לאחר שעורר סערה

הפעילה החרדית נגד החכי"ת אלמנת הטרור
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סערת מערכון "זהו זה" בו לעגה התכנית לח״כ לימור סון הר מלך ששיכלה את בעלה בפיגוע מסרבת לגווע. ציפי לביא פעילה חרדית, מי שעומדת בראש התא החרדי ביש עתיד ופעילה מרכזית בארגון ״נבחרות״ לעגה אף היא לחברת הכנסת בחשבון הטוויטר שלה.

בציוץ (שנמחק בינתיים) כתבה לביא: "מחפשת גבר שמוכן להתחתן איתי ולמות בפיגוע טרור כדי שלנצח אוכל לעשות מה שבא לי מבלי שאיש יעביר עלי ביקורת". את הציוץ הדביקה לביא בציוצים המגינים על ח"כ סון הר מלך.

כזכור, ח"כ לימור סון הר מלך שיכלה את בעלה בפיגוע ירי בשנת 2003 בו נפצעה אף היא. בשבוע שעבר דנה הכנסת בהצעת החוק ״עונש מוות למחבלים״.

בדיון סיפרה סון הר מלך כי המחבלים שרצחו את בעלה ועוד חיילים ואזרחים שוחררו בעסקת שליט ולאחר מכן רצחו את מלאכי רוזנפלד. לטענתה של ח״כ סון הר מלך, אם היו המחבלים מוצאים להורג הם לא היו יכולים לשוב ולרצוח יהודים נוספים.

הדס מזרחי שבעלה ברוך מזרחי נרצח ע״י משוחרר עסקת שליט מסרה: "תתביישי! איבדת צלם אנוש, נראה שאת זו שמרשה לעצמך הכל! וחרף הרוע הנורא שלך, אני לא מאחלת לך להיות במקום של לאבד בעל או בן משפחה.

הלעג לאלמנות טרור והמחשבה שהקול שלנו אסור שישמע, לא יכול להתקבל בשום פנים ואופן. אם היו מקשיבים לאלו שדרשו מוות למחבלים, ברוך מזרחי, בעלי הי"ד, שנרצח על ידי מחבל עם דם על הידיים משוחרר מעסקת שליט, היה איתנו היום".

ציפי לביא מסרה בתגובה: "הציוץ ההומוריסטי ביקר את ח"כ הר מלך, שהתנגדה לעסקת החטופים ואף התעמתה בכנסת עם משפחות החטופים בשעתן הקשה ביותר. בימים קשים אלו אנו רואים את סדר העדיפויות המעוות של הר מלך ומפלגתה, שמקדשים אינטרס אישי ומשיחי על חשבון תמיכה בחיילים ובמשפחות החטופים והנופלים, פועלים נגד אחדות העם ופוגעים הלכה למעשה בהירתמות לניצחון על חמאס. עמדתי ברורה - כחברת כנסת הר מלך חשופה לביקורת כמשרתת ציבור. בשום שלב לא התכוונתי לעלוב אישית בהר מלך על רקע אישי, ולראיה מחקתי את הציוץ משנוכחתי שהוא מתפרש בקרב רבים כפוגעני. מאחלת להר מלך ולכולנו ימים טובים ושקטים".

טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד