כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צפה ב"סרטון הזוועות"

בכיר בריטי סייר בעוטף עזה ונדהם מעוצמת הרוע

יו"ר בית הנבחרים הבריטי בביקור בעוטף עזה עם יו"ר הכנסת: "ראינו את האופן שבו המוות עבר מבית לבית; הרס מוחלט, השמדה של חפים מפשע". במהלך הביקור צפה האורח הבריטי ב"סרטון הזוועות"

בכיר בריטי סייר בעוטף עזה ונדהם מעוצמת הרוע
יושב-ראש בית הנבחרים של בריטניה לינדזי הויל עם אמיר אוחנה צילום: נועם מושקוביץ

יושב-ראש בית הנבחרים של בריטניה, סר לינדזי הויל, הגיע היום (א') לביקור הזדהות בישראל בהזמנתו של יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה.

השניים סיירו יחד עם שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי ושגריר בריטניה בישראל, סיימון וולטרס בקיבוץ כפר עזה ובמחנה צריפין, בו מוצגים אמצעי הלחימה בהם עשו מחבלי החמאס שימוש במהלך מתקפת הטרור על יישובי העוטף.

במהלך הביקור צפה הויל ב"סרטון הזוועות" ובתום הצפייה אמר האורח: "קשה לדמיין איך אנשים מסוגלים לבצע זוועות כאלה. אנו צריכים לוודא שזה לעולם לא יקרה שוב".

בביקורו בכפר עזה אמר יו"ר בית הנבחרים הבריטי לינדזי הויל: "אלא אם כן אתה עד או שבאת לראות מה קרה – אתה לא יכול לדמיין את גודל הזוועות שהתרחשו כאן. לחזות בפועל שבועות לאחר מכן מה קרה פה, להיות עדיין מסוגל לראות את ההשפעה של מה שקרה, להריח את המוות באוויר, זה מה שהרחנו פה. בפועל, ראינו את האופן שבו המוות עבר מבית לבית. הרס מוחלט, השמדה של חפים מפשע. כפי שאני תמיד אומר: אלו הם החפים מפשע שמשלמים תמיד את המחיר הכבד ביותר, ואנחנו יכולים לראות זאת על הקיר. כשאני מסתכל סביבי אפשר לראות מה קרה, אפשר להרגיש מה קרה – אסור שזה לעולם יקרה".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה: "אני מבקש להודות ליו"ר בית הנבחרים הויל שהגיע לביקור הזדהות בישראל על מנת לראות במו עיניו את הזוועות הנוראיות שהתרחשו כאן ב-7.10. מה שישראל עושה עכשיו בעזה זה לוודא שנוכל להסתכל בעיניים של האזרחים שגרו פה לפני ה-7.10 ולומר להם שזה בטוח לחזור הביתה, ולהחזיר הביתה את החטופים, שחלקם גרו כאן, ונחטפו לעזה. ארגוני טרור מסביב לעולם מסתכלים על מה שקורה כאן. אנחנו חייבים, למען העולם החופשי, לנצח את המערכה הזאת. אנחנו מודים לבריטניה וליושב-ראש בית הנבחרים של בריטניה על כך שהם עומדים לצידנו, יחד עם העולם החופשי במאבק על חירות, ביטחון ודמוקרטיה".

חמאס בריטניה אמיר אוחנה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד