כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"שימוש באמצעים טכנולוגיים"

הפלסטיני כינה את הדרוזים "בוגדים", כך זה הסתיים

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב שטחים שאיים על משפחתו של חלל צה"ל תוך שהוא מכנה את הדרוזים "בוגדים"

הפלסטיני כינה את הדרוזים "בוגדים", כך זה הסתיים
מחאת העדה הדרוזית צילום: באדיבות המצלם

בתאריך 04/11/23 התקבלה במשטרת שפרעם תלונה מבני משפחתו של חלל צה"ל על אדם שהעלה תמונות של חללי צה"ל בני העדה הדרוזית ובתוכם גם תמונות של בן משפחתם תוך שהוא מוסיף מלל גזעני כלפיהם.

עוד עלה כי כאשר אחיו של אחד מהנופלים פנה לאותו אדם על מנת להסיר את תמונת האח, החשוד איים שיפגע בו תוך שהוא מכנה את הדרוזים "בוגדים".

עם קבלת הדיווח החלו שוטרי המחוז הצפוני בחקירה מואצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים והגיעו לזהותו של החשוד, בן 23 תושב חברון, סטודנט לרפואה.

בתאריך 08/11/23 לאחר שיתוף פעולה של שוטרי המחוז הצפוני עם משטרת מחוז שי וצה"ל, החשוד נעצר בביתו בחברון והועבר לחקירה במשטרת שפרעם.

הבוקר (ראשון) עם סיום שלב החקירה, הוגשו בבית משפט השלום בעכו על ידי יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגד החשוד.

"משטרת ישראל אשר שכלה במהלך מלחמת חרבות ברזל 59 שוטרים ולוחמי מג"ב מבינה את כאבם של בני משפחות החללים ופועלת כנגד כל אדם אשר פוגע בזכר החללים" נמסר.

 

 

 

דרוזים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד