כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מבטיח לשוב ללחימה

נתניהו על חזרת החטופים: "פשוט מרטיט את הנפש"

"אביגיל. איזה אושר לראות אותה איתנו. אבל מנגד, איזה צער שהיא חוזרת למציאות שאין לה הורים. אין לה הורים - אבל יש לה עם שלם שמחבק אותה ואנחנו נדאג לכל צרכיה". אומר נתניהו ומצהיר שוב, "אמרתי גם לנשיא ביידן שבגמר המתווה אנחנו חוזרים בכל העוצמה לממש את היעדים שלנו: חיסול החמאס"

נתניהו על חזרת החטופים: "פשוט מרטיט את הנפש"
ראש הממשלה נתניהו בהצהרה צילום: רועי אברהם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (ראשון) בהצהרה מצולמת להחזרת החטופים עד כה ואמר: "החזרנו הערב עוד קבוצה של חטופים - ילדים ונשים, ואנחנו מתרגשים עד עומק ליבנו, העם כולו, כשרואים את האיחוד הזה של המשפחות. זה פשוט מרטיט את הנפש.

דיברתי עכשיו עם הנשיא ביידן בהתרגשות רבה, כמובן גם על הילדה הקטנה, אביגיל. איזה אושר לראות אותה איתנו. אבל מנגד, איזה צער שהיא חוזרת למציאות שאין לה הורים. אין לה הורים - אבל יש לה עם שלם שמחבק אותה ואנחנו נדאג לכל צרכיה. מעבר לזה אני רוצה להגיד - יש גם מתווה שאומר שאפשר לשחרר כל יום נוסף עוד עשרה. זה דבר מבורך.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ.

באותה נשימה, אמרתי גם לנשיא שבגמר המתווה אנחנו חוזרים בכל העוצמה לממש את היעדים שלנו: חיסול החמאס, להבטיח שעזה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה וכמובן שחרור כל חטופינו.

אחרי שהייתי היום בעזה ופגשתי את החיילים שלנו, את החיילים הגיבורים אמיצי הלב הללו, מילואימניקים וסדירים, עם אש בעיניים, אני משוכנע שנצליח במשימה הזאת - כי אין לנו ברירה אחרת".

בנימין נתניהו ג'ו ביידן חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד