י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פונו במסוק לרמב"ם

שני רוכבי אופניים נפגעו מרכב - מצבם קשה

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק מד"א-הצלה אייר לבית חולים שני פצועים במצב קשה, בהם גבר כבן 20 עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם וצעיר כבן 18 עם חבלה בגפיים

פינוי פצועים במסוק מד"א. אילוסטרציה | צילום: דוברות מד"א
פינוי פצועים במסוק מד"א. אילוסטרציה | צילום: דוברות מד"א

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (ראשון) לכיכר האריות בבית שאן בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית ולגבר כבן 18 עם חבלה בגפיים, והם פונו במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

חובש בכיר בהצלה, עדי חיים מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי שני רוכבי אופניים גבר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 18 עם חבלה קשה בגפיים התחתונות לאחר שנפגעו מרכב במהלך הרכיבה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והם פונו במצב קשה במסוק מד"א-הצלה אייר להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה".

ישראל דרעי, סגן ראש סניף איחוד הצלה בבית שאן ואברהם שפירא, חובש באיחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ושני צעירים שלדברי עוברי אורח רכבו יחדיו על אופניים חשמליים. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת האירוע לשני הרוכבים שנפצעו באורח קשה".

אופניים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד