ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הגברת וחיזוק הפעילות

מרכז יהודי של חב"ד בפלורידה הושחת עם גרפיטי אנטישמי

גבר אנטישמי השחית ביום שישי האחרון בבוקר את מרכז הסטודנטים היהודי של חב"ד באוניברסיטת פלורידה בעיר גיינסוויל, עם כתובות נאצה אנטישמיות והשמצות שנאה. בית חב"ד מתכנן להגביר את פרוטוקולי האבטחה שלו

מרכז יהודי של חב"ד בפלורידה הושחת עם גרפיטי אנטישמי
השחתת הסמל צילום: בית חב"ד פלורידה

ביום שישי האחרון בבוקר גבר אנטישמי השחית את מרכז הסטודנטים היהודי של חב"ד באוניברסיטת פלורידה בגיינסוויל, עם כתובות נאצה אנטישמיות והשמצות שנאה.

הוונדליזם דווח למשטרה, ובית חב"ד מגביר את פרוטוקולי האבטחה שלה.

"לא ניפול על שנאה, אלא למעשה נכפיל את מאמצינו לחזק את היהדות, לתמוך בישראל ולהמשיך להביא אור ושמחה לקהילות UF, SFC וגינסוויל", אמר הרב ברל גולדמן, מנהל המרכז.

"האדמו"ר מליובאוויטש, ששרד את הרע ברוסיה הבולשביקית, גרמניה הנאצית וצרפת של וישי משת"פ הנאצים, אמר כי התגובה האפקטיבית היחידה לאנטישמיות היא הגברת וחיזוק הפעילות היהודית ושמירה על מצוות.

"אנטישמיות היא השנאה הכי עתיקה בעולם והיא שוב מעלה את ראשו המכוער בצורה של הטיה אנטי-ישראלית ומלאה בשנאה, מאשימים את היהודים בכל מיני שקרים וקונספירציות. זוהי חזרה על העידנים האפלים כאשר האשמות ועלילות דם כאלה שימשו כדי להאשים את הקהילה היהודית בכל מיני תלונות", אמרה חני גולדמן שמנהלת את המקום יחד עם בעלה.

היא הוסיפה: "דיווחנו על ונדליזם זה ואנו נמצאים בקשר עם רשויות אכיפת החוק המתאימות, בנוגע לפשע השנאה הזה, נגיש כתבי אישום נגד העבריין. אנחנו גם מתכננים להגביר את פרוטוקולי האבטחה שלנו כדי להבטיח את שלומם של המשתתפים, המבקרים, האורחים, העובדים והצוות של המרכז שלנו".

ארצות הברית אנטישמיות חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד