כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מאוכזב ומתוסכל

אחיו של החטוף: "הממשלה לא שולטת באירוע"

"אחרי חצי שעה בוושינגטון הבנתי שאין מה לחזור לארץ, הרגשתי שאין שום משמעות למה שאנחנו עושים בארץ". כך טוען יונתן שמריז, אחיו של אלון שמריז שנחטף מכפר עזה יחד עם 7 מחבריו

אחיו של החטוף: "הממשלה לא שולטת באירוע"
החטוף אלון שמריז צילום: באדיבות המשפחה

יונתן שמריז, אחיו של החטוף אלון שמריז, טען בראיון לכאן רשת ב' כי הסברה בחו"ל מועילה יותר לשחרור אחיו ושאר החטופים: "אחרי חצי שעה בוושינגטון הבנתי שאין מה לחזור לארץ, הרגשתי שאין שום משמעות למה שאנחנו עושים בארץ. הממשלה לא שולטת באירוע ולא אחראית לעסקאות - זה קטר, ארה"ב ואולי מצרים והממשלה פה פסיבית". עוד הוסיף: "הייתי משקיע 90% מההסברה בארה"ב ובאירופה".

אלון נחטף בשבת השחורה מקיבוץ כפר עזה יחד עם עוד שבעה מחבריו. יונתן סיפר: "הוא שלח לי הודעה שמחבלים נכנסו אליו לדירה, אמרתי לו שיהיה חזק והוא שלח לי אימוג'י של לב וזהו הוא לא ענה לי מאז. אני התחלתי להתאבל כבר. רק אחרי עשרה ימים הודיעו שהוא חטוף בוודאות".

יונתן תיאר כיצד עסקת החטופים שמתרחשת בימים אלו משפיעה עליו ועל קרוביו: "זה קורע אותך מבפנים, מצד אחד אתה מוצף בשמחה לראות את הילדים שלנו חוזרים ומצד שני זה מאוד קשה ומדאיג שאח שלך שם ואתה לא יודע מתי הוא יחזור. החוסר ידיעה הוא מצב לא פשוט".

חטופים מלחמת חרבות ברזל רשת ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד