ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
היה מחסור באוכל

שוחררה מהשבי לאחר שבנה נרצח: "ישנו על כיסאות, בלי מזרון"

רותי מונדר בת ה-78, ששוחררה מעזה יחד עם בתה קרן ונכדה אוהד בן 9 לפני שלושה ימים, סיפרה על על חטיפתה ב-7 באוקטובר. "לקחו אותנו לאחד השערים של הקיבוץ, ראינו את מה שהם בוזזים, הם רצחו את הבן שלי"

שוחררה מהשבי לאחר שבנה נרצח: "ישנו על כיסאות, בלי מזרון"
שחרור חטופים משבי החמאס צילום: תעמולת חמאס

רותי מונדר בת ה-78, שוחררה מעזה יחד עם בתה קרן (54) ונכדה אוהד (9) לפני שלושה ימים, היא סיפרה לחדשות 13 על חטיפתה ב-7 באוקטובר.

"הבנו שאם באנו לכאן (לעזה) אז ישחררו אותנו. את מי שהם רצו הם רצחו בניר עוז, גם את הבן שלי רצחו".

על התנאים בשבי חמאס סיפרה מונדר: "היינו שלושתנו ביחד, זה היה הזמן הכי ארוך עם הבת והנכד שלי יחד במקום סגור וצפוף אחד עם השני, בחדר מחניק, אסור היה לפתוח את הווילונות".

מונדר סיפרה על שאר השבויים: "הנערים הלכו לישון מאוחר, והבנות היו לפעמים בוכות. היה מאוד קשה. ישנו על כיסאות, בלי מזרון. לא לכולם היה סדין. הבנים ישנו מתחת לספסלים, הם הביאו עוף קפוא עם אורז, עם כל מיני קופסאות שימורים וגבינה. הסתדרנו, עד שהתחיל להיות מצב כלכלי לא טוב, ואנשים היו רעבים".

אסנת מאירי, בת דודתה של קרן, סיפרה כי רותי שמעה ברדיו בשבי על כך שבנה רועי מונדר נרצח בטבח בניר עוז. "אחד מהדברים שחששנו מהם מאוד היה איך לומר לה שאיבדה את הבן שלה. היה מדהים לגלות שהם כבר ידעו, ודרך הרדיו", אמרה אסנת.

משפחת מונדר נחטפה מניר עוז. הבת קרן והנכד אוהד, תושבי כפר סבא, היו בשבת ב-7.10 בבית הסבא והסבתא אברהם ורותי. רועי הי"ד, בנם של רותי ואברהם ואחיה של קרן, נרצח באותו היום. בעלה של רותי אברהם נותר עדיין בשבי, חמאס מסרב בשלב זה לשחרר גברים מבוגרים.

חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד