ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מודה לכל "הצדדים המעורבים"

נשיאת הנציבות האירופית: "קוראת למחבלי חמאס לשחרר את כל בני הערובה"

נשיאת הנציבות האירופית ברכה על ההסכם שהושג בין ישראל לחמאס על הארכת הפסקת האש בין ישראל לחמאס. "אני קוראת למחבלי חמאס לשחרר את כל בני הערובה שנלקחו במהלך הפיגוע הנורא שלהם ב-7 באוקטובר"

נשיאת הנציבות האירופית: "קוראת למחבלי חמאס לשחרר את כל בני הערובה"
שחרור החטופים צילום: צילום מסך

אורסולה פון דר ליין נשיאת הנציבות האירופית ברכה ההסכם שהושג בין ישראל לארגון הרצחני חמאס על הארכה ביומיים של הפסקת הלחימה בין ישראל לחמאס. "אני קוראת שוב למחבלי חמאס לשחרר את כל בני הערובה שנלקחו במהלך הפיגוע הנורא שלהם ב-7 באוקטובר" אמרה.

עוד אמרה: "זה מחמם את הלב לראות את בני הערובה הישראלים הראשונים משוחררים בארבעת הימים האחרונים, יחד עם בני ערובה בני לאומים אחרים. אני גם מברכת על הגידול המשמעותי במתן סיוע הומניטרי לאזרחים הפלסטינים בעזה שהתאפשר עקב הפסקה זו".

"ההסכם שהושג היום מרחיב את חלון התקווה הזה, ומאפשר ליותר אזרחים בעזה לקבל גישה לסיוע חיוני" אמרה.

היא הודיעה כי הנציבות האירופית הוציאה 20 טיסות שהביאו כמעט 900 טון של אספקה ​​הומניטרית נחוצה לעזה דרך מצרים. וכבר מתוכננות 4 טיסות נוספות לשבוע זה.

"אני מודה לכל הצדדים המעורבים בהבטחת ההסכם החדש והקריטי הזה. בפרט, ברצוני להודות לרשויות קטאר, מצרים וארה"ב על המאמצים הדיפלומטיים הבלתי נלאים שלהם להגיע לעסקה זו. האיחוד האירופי ימשיך לעמוד בקשר הדוק עם כל השותפים הבינלאומיים כדי לעבוד על השגת פתרון מדיני המבטיח דו-קיום בשלום בין ישראלים לפלסטינים, על בסיס פתרון שתי המדינות".

האיחוד האירופי מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד