י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
אכזריות בלתי נתפסת

הכריחו את הילדים לצפות בזוועות ואיימו בנשק

דודתו של איתן יהלומי בן ה-12 ששוחרר משבי חמאס סיפרה לתקשורת הצרפתית כי המחבלים אילצו את הילדים לצפות בסרט זוועות מהטבח. בנוסף סיפר כי כל פעם שאחד הילדים בכה השתיקו אותו תוך שהם מכוונים לעברו נשק

הכריחו את הילדים לצפות בזוועות ואיימו בנשק
המחבל פעיל חמאס עם אחד החטופים צילום: דו"צ

11 חטופים ישראלים שהוחזקו ברצועת עזה שוחררו אתמול (שני). בין המשוחררים כמה בעלי אזרחות כפולה - שלושה צרפתים-ישראלים, שבילו 52 ימים בשבי בעזה.

שניים מהצעירים הצרפתים הם אח ואחות: ארז קלדרון, בן 12 וסהר קלדרון, בת 16. עם זאת השמחה אינה שלמה, כי עופר קלדרון, אביהם של ארז וסהר, נשאר בשלב זה בידי חמאס.

הילד השלישי ששוחרר הוא איתן יהלומי, בן 12 ושוחרר, האזרח הצרפתי הצעיר ביותר שנחטף על ידי חמאס.

שלושת הילדים נחטפו ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז, קרוב מאוד לרצועת עזה. אמו ושתי אחיותיו של איתן הצליחו להימלט, הילד נחטף. אביו, אוהד, שנכח גם הוא בקיבוץ ב-7 באוקטובר, נעדר.

דודתו של איתן הצעיר ספרה לתקשורת הצרפתית כי אחיינה "חווה זוועות" במהלך השבי שלו. "אנחנו מדברים על ילד בן 12", אמרה דבורה כהן. לדבריה, "חמאס הכריח אותו לצפות" בהתעללויות שבוצעו וצולמו ב-7 באוקטובר על ידי המחבלים. "בכל פעם שילד בכה, הם איימו עליו בנשק שישתוק", המשיכה.

גם דודתם של סהר וארז שוחחה עם התקשורת הצרפתית על תנאי המעצר של אחייניתה ואחיינה ברצועת עזה. "אנחנו בטוחים שהם ירדו במשקל, שהתייחסו אליהם רע, שהם לא אכלו כמו שצריך, שהם לא ראו את האור מכיוון שהם רוב הזמן היו במנהרות", אמרה.

 

 

צרפת חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד