י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ביקור הזדהות

ישראל לתאילנד: "לא נעצור עד שנחזיר את כל החטופים הזרים"

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם שר החוץ של תאילנד אשר הגיע לביקור הזדהות בישראל. השרים ביקור במרכז הרפואי שמיר ביחד עם שר הבריאות ונפגשו עם אזרחי תאילנד ששוחררו בימים האחרונים לאחר שנחטפו על ידי מחבלי החמאס

ישראל לתאילנד: "לא נעצור עד שנחזיר את כל החטופים הזרים"
השר כהן עם התאילנדים צילום: גדעון שרון, משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן נפגש עם הדר' פארנפרי בהידהה-נוקארה, שר החוץ של תאילנד שהגיע לביקור הזדהות בישראל. השניים יחד עם שר הבריאות בוסו ביקרו במרכז הרפואי שמיר אליו הובאו עד כה 17 אזרחים תאילנדים ששוחררו שנחטפו על ידי מחבלי החמאס.

השר כהן הדגיש כי האזרחים הזרים יקבלו את הטיפול המסור ביותר מצד ישראל ויהיו זכאים לכל הזכויות להם זכאים החטופים הישראלים. הטיפול בעובדים הזרים שנחטפו ושבו "זאת לא מחווה עבורנו זאת חובה" אמר.

שר החוץ אלי כהן אמר בהודעה לתקשורת הישראלית והתאילנדית: "ישראל מחויבת להחזרת כל החטופים, ישראלים וזרים כאחד. הבטחתי לידידי, שר החוץ של תאילנד, כי נסייע לכל מי שנפגע להשתקם בריאותית ונפשית. הסיוע לעובדים הזרים התאילנדים, שעבור חלק מהחקלאים הם משפחה, זו לא מחווה מצידנו אלא אנו רואים בכך חובה שלנו. נמשיך לפעול על מנת להביא לשחרור כלל החטופים מידי ארגון הטרור חמאס, שעדיין מחזיק בנשים, ילדים וזקנים. אני מודה לשר החוץ של תאילנד על עמידתה האיתנה לצד ישראל מאז פרוץ המלחמה. בין ישראל לתאילנד קיימת ידידות אמת לאורך שנים ארוכות ומתקפת הטרור הנוראית כנגד ישראל קשרה את גורל שתי המדינות בדרך נוספת וקשה".

שר החוץ כהן הביע ניחומים לעם התאילנדי על 39 האזרחים התאילנדים שנרצחו בטבח ה-7 באוקטובר, והביע תקווה כי שאר החטופים התאילנדים (כ-15 על פי ההערכות), ישוחררו בקרוב, בריאים ושלמים.

חמאס אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד