כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שגרת לחימה

מנכ"ל ביג בהתבטאות: "אף אחד לא מקבל את מהלכי הממשלה בהבנה"

בראיון שהעניק המנכ"ל הוא התבטא באומרו כי "אם הכישלון הקולוסאלי הזה היה מתרחש בחברה עסקית לא הייתה בכלל שאלה מי הוא האחראי"

מנכ"ל ביג בהתבטאות: "אף אחד לא מקבל את מהלכי הממשלה בהבנה"
מתחם ביג צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

חי גאליס, מנכ"ל קבוצת הנדל"ן ביג, בהתבטאות ב'כלכליסט' על שגרת המסחר לה אנו צפויים בתקופה הקרובה. לדעתו, הציבור מפנים כי בזמן הקרוב ננהל חיים לצד המלחמה. "חשוב שהכלכלה תישאר חזקה כי אחרת יהיה פה גם טרור כלכלי. והציבור מבין את זה", הוא אומר, "רק הממשלה שלנו לא ממש מבינה את זה וזה מה שמצער. הם מנותקים שעושים פוליטיקה קטנה ובסוף ישלמו על זה את המחיר. אני שומע את הקהל שלהם ואנשים שהצביעו להם, ואף אחד לא מקבל את מהלכי הממשלה בהבנה".

עוד הוא אומר כי "אם הכשלון הקולוסאלי הזה היה מתרחש בחברה עסקית לא הייתה בכלל שאלה מי אחראי והדירקטוריון היה עושה חשיבה ובוחר הנהלה חדשה. הדירקטוריון זה עם ישראל, שחייב לקבל זכות לבחור שוב את ההנהגה שלו, ברגע שהמצב יירגע. מי שהיה אחראי ונכשל צריך לשלם את המחיר. אחריות באה עם פלוסים ומינוסים. מי שמוביל נהנה כשטוב וכשרע".

עם תחילת המלחמה ובשל הירידה בכמות הלקוחות, הודיעה הרשת על הקלות לשוכרים. מלבד חנויות חיוניות שהיו פתוחות כרגיל, כלל בעלי החנויות לא ישלמו את התשלום לו הם מחויבים בחוזה אלא אחוז מסוים מהפדיון.

משבר כלכלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד