י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בסכנת חיים ממשית

בני משפחת החטופים לחמאס: "אלה האויבים שלכם? חטיפת ילדים?"

משפחת ביבס קיימה אתמול הצהרה מיוחדת וקראה לשחרורם של בני המשפחה משבי חמאס: "הם מוחזקים כבר למעלה מ-53 ימים בשבי, לא יודעים מה מצבם". משפחת ביבס הועברה מחמאס לידי ארגון טרור אחר בעזה, ומצבם לא ידוע

בני משפחת החטופים לחמאס: "אלה האויבים שלכם? חטיפת ילדים?"
כפיר ביבס בן 10 חודשים חטוף בעזה צילום: באדיבות המשפחה

בני משפחת ביבס התייחסו לכך שחמאס העביר חלק מהחטופים בעזה לארגוני טרור אחרים ברצועת עזה ביניהם גם בני משפחתם, האמא שירי והאבא ירדן, אריאל בן 4 והתינוק כפיר בן 10 חודשים.

עופרי ביבס לוי, אחותו של האב ירדן ביבס, שנמצא בשבי חמאס, אמרה במסיבת עיתונאים בתל אביב: "אנחנו פה כל המשפחה של שירי וילדיהם, אבל חסרים להם אנשים, ילדים. שירי, אריאל וכפיר שמוחזקים בשבי חמאס בעזה כבר 53 ימים. אנחנו לא יודעים מה מצבם, מה הם אוכלים, מי מקלח ומרגיע אותם כשהם בוכים. האחריות על בריאותם מוטלת על חמאס. חמאס, האם אלה האויבים שלכם? חטיפת ילדים תואמת את ערכי האסלאם? אנו מודים על החיבוק האינסופי שאנחנו מקבלים. הפסקת האש אפשרה את חזרתם של מי שהפכו לחלק ממשפחתנו המורחבת. אנו דורשים מממשלת ישראל להחזיר את ההורים והילדים באופן מידי. הם בסכנת חיים ממשית. כל יום שעובר מסכן אותם. דורשים הכנסה מיידית של הצלב האדום".

המשפחה הוסיפה: "כולנו, כמו כל עם ישראל, ציפינו שהם כבר יהיו פה. אנחנו רוצים אותם בבית עכשיו. ביקשנו שתביאו בלונים כתומים, נראה לי שברור למה בחרנו בצבע כתום. נפריח אותם לשמיים בתקווה שיגיעו לאן שרק אפשר, שזה יישא תפילות, שיגיע עד לעזה, למי שצריך, בעיקר שיחזרו".

כזכור דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, צייץ אתמול בחשבון ה-X שלו: "בשבי של חמאס מוחזקים ילדים ותינוקות בני פחות משנה שלא ראו אור כבר יותר מחמישים ימים, חמאס נוהג בחלקם כמו שלל ובחלק מהמקומות העבירה אותם לארגוני טרור אחרים ברצועת עזה, התינוקות עם השיער הכתום, 'הג'ינג'ים', נחטפו בניר עוז על ידי אחד הפעילים של חמאס והם מוחזקים באזור חאן יונס על ידי אחד הפלגים הפלסטיניים" אמר.

"אני לא יכולה להגיד שאנחנו מופתעים מרמת האכזריות וההתנהגות הבלתי אנושית של חמאס בעסקה הזו, בהפסקת האש הזו", אמרה יפעת זיילר, בת דודתה של אמו של כפיר, שירי לרשת פוקס ניוז. "הם חתמו על הסכם לשחרר את כל הנשים והילדים. מחר (היום) זה היום האחרון כביכול להפסקת האש הזו, של ההסכם הזה כפי שהוא נחתם. ועדיין אין חדשות על המשפחה שלי, אם הם יוחזרו או לא".

 

 

מטה משפחות החטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד