כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד רגע הנחיתה

אחרי 53 יום בשבי: 8 חטופות נחתו בשיבא

במנחת המסוקים של בית החולים שיבא בתל השומר נחתו הלילה במסוק צה"ל 8 נשים נוספות ששוחררו משבי החמאס. שם הן ייבדקו רפואית ויתאחדו עם בני המשפחה | בישראל עדיין לא התקבלה רשימת המשוחררים מחר

אחרי 53 יום בשבי: 8 חטופות נחתו בשיבא
הגעת חטופים לשיבא תל השומר צילום: באדיבות המצלם

משרד הבריאות מעדכן הלילה על הגעתן של 8 נשים, 7 מבוגרות ונערה בת 17 למרכז הרפואי שיבא בתל השומר - השבות הביתה מהשבי. בני משפחותיהן קיבלו אותן והתאחדו עמן שוב בבית החולים לראשונה מזה 53 ימים.

מבית החולים שיבא נמסר: למרכז הרפואי שיבא הגיעו במסוק 8 נשים ששבו הערב לישראל וברגעים אלו הן פוגשות את בני משפחותיהן. הן התקבלו במתחם הייעודי שהוכן במיוחד עבור השבים והשבות, עם ציוד מותאם וצוות רב-תחומי, רגיש ומיומן. במתחם הייעודי הממוקם בביה״ח לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא, הן יעברו בדיקה רפואית ראשונית על מנת להעריך את מצבן ואת אופן הטיפול הנדרש בכל אחת, במטרה להעניק טיפול רפואי מתאים.

"אלו רגעים רגישים עבור המשפחות ועבור השבות לישראל. נבקש לשמור על פרטיותן ועל כבודן. אנו שמחים על חזרתן הביתה ומייחלים לחזרתם של כל החטופים", נמסר מבית החולים.

יצוין כי שתי משוחררות נוספות נחתו בבית החולים איכילוב. לצד זאת שני עובדים זרים מתאילנד ששוחררו גם הם הגיעו לבדיקות רפואיות בבית החולים שמיר אסף הרופא והתקבלו במחיאות כפיים ובעידוד רב.

בתוך כך, בישראל עדיין ממתינים לקבלת רשימת עשרת החטופים שישוחררו היום בתקווה שיהיו בה יותר ילדים ביחס לרשימה אמש.

בית חולים שיבא תל השומר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד