א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
המציא את הסיפור

זמר ישראלי-גרמני הודה ששיקר כשהאשים מלון באנטישמיות

זמר ישראלי-גרמני הודה בבית המשפט ששיקר כשהאשים מלון בגרמניה באנטישמיות. "ההאשמות נכונות", אמר הזמר בבית המשפט, "אני רוצה להתנצל בפניך" הוא אמר למנהל המלון. מנהל המלון קיבל את ההתנצלות

זמר ישראלי-גרמני הודה ששיקר כשהאשים מלון באנטישמיות
מגן דוד צילום: Pixabay

גיל עופרים, זמר ​​גרמני-ישראלי שטען שקיבל יחס מפלה במלון בעיר לייפציג שבמזרח גרמניה בגלל שענד תליון מגן דוד, הודה במהלך משפט כי הוא המציא את הסיפור.

ההליכים נגד גיל עופרים בגין לשון הרע והאשמות שווא בבית המשפט המחוזי בלייפציג בוטלו בעקבות הודאתו המפתיעה, כך דיווחה סוכנות הידיעות הגרמנית dpa.

על עופרים בן ה-41 לשלם קנס של 10,000 יורו, והוא התנצל בפני מנהל המלון שהיה שותף לתביעה בתיק נגדו.

"ההאשמות נכונות", אמר עופרים בבית המשפט, "אני רוצה להתנצל בפניך" הוא אמר למנהל המלון. "אני מצטער". מנהל המלון קיבל את ההתנצלות.

עופרים האשים את מלון לייפציג באנטישמיות באוקטובר 2021 בסרטון שהפך במהירות לוויראלי ברשתות החברתיות.

הזמר, המתגורר בגרמניה, שיתף אז את הסרטון באינסטגרם, כשהוא אומר שעובד במלון ביקש ממנו להכניס את תליון מגן דוד שלו לתוך החולצה כדי להיכנס למלון.

עם זאת, לאחר חקירות נרחבות בפרקליטות לייפציג, עופרים עצמו הואשם בהוצאת לשון הרע והחקירה נגד עובד המלון בוטלה.

"במשך שנתיים האשים גיל עופרים עובדים במלון בלייפציג באנטישמיות. עכשיו הוא הודה ששיקר. בכך גרם גיל עופרים נזק רב לכל מי שנפגע בפועל מאנטישמיות", מסרה המועצה המרכזית של גרמניה ליהודים בגרמניה בהצהרה.

"במקרה של האשמה באנטישמיות, נכון לעמוד בצד של האדם הנוגע בדבר, לתמוך בו ולא להטיל ספק, אמרו. "לעומת זאת, אסור להעלות האשמה כזו ללא סיבה טובה. ולצערי זה קרה כאן".

אנטישמיות גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד