י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתן לו כוח לשרוד

בשבי החמאס: המחווה המרגשת לבן 9 ביום הולדתו

הילד אוהד מונדר הינו אחד החטופים המפורסמים לאחר שביום הולדתו בעודו בשבי רבבות אזרחים הפריחו בלון אדום כאות הזדהות עמו. לאחר שחרורו השבוע מתברר שילד אחר ששוחרר גם הוא נכנס אליו לחדרו ביום הולדתו וסיפר לו שראה בטלוויזיה את הכוכב שהוא מעריץ מברך אותו ומחכה לשובו

בשבי החמאס: המחווה המרגשת לבן 9 ביום הולדתו
אוהד מונדר צילום: דו"צ, באדיבות המשפחה

"הסיפור הבא פשוט מצמרר". כתב מתאר העיתונאי שרון ניסים שחושף אותו. אוהד מונדר, בן 9 ששוחרר השבוע משבי המפלצות חווה רגע אחד בלתי נשכח של תקווה בשבי. זה קרה בדיוק ביום הולדתו, ביום שכולנו תלינו בלון אדום לכבודו בתקווה שישוחרר, 23/10. המשפחה פנתה לידוענים שיברכו אותו כדי לעלות את המודעות.

אחד מהם היה הידוען אליניב ברדה שהילד אוהד - מעריץ אותו. במהלך השבי אוהד אולץ להחליף מקומות מסתור שוב ושוב ומדי פעם גם הוחלפו השבויים שהיו לצידו. באותו יום הולדת נכנס למקום המסתור של אוהד ילד נוסף (שכבר שוחרר) שאין לו הכרות מוקדמת עם אוהד.

הילד שאל:" אתה אוהד?", אוהד ענה: "כן", החלק הבא היה מדהים, שואל הילד: "מזל טוב ליום ההולדת שלך", אוהד היה המום ושאל איך אתה יודע שיש לי יום הולדת, התשובה הייתה "ראיתי בטלוויזיה (כן הם צופים בנו) שאליניב ברדה בירך אותך ואמר שהוא מחכה לשובך".

אוהד שעד אז היה עצור וחזק בשבי ולא בכה כלל, נשבר ובכה מהתרגשות לנוכח המחווה. המשפחה מספרת שהסרטון נתן לו תקווה גדולה וכח להמשיך ולשרוד בשבי עד שיחרורו.

שרון ניסים שכאמור מפרסם את הסיפור: "לפעמים אנחנו עושים דברים לחיזוק ולעידוד החטופים ולא מודעים לאן כל ברכה ועשייה יכולים להגיע. המעשים שלנו נותנים תקווה גם לנו אבל כנראה גם לחטופים. אסור לנו אף פעם להפסיק להאמין ולתת תקווה".

 

מלחמת חרבות ברזל חמאס יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד