כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפגנה נגד ביידן

ארה"ב מקווה שחמאס ישחרר חטופים בעלי אזרחות אמריקאית

ארה"ב נותרה עם תקווה שחטופים בעלי אזרחות אמריקאים נוספים ישוחררו על ידי חמאס. "למרבה הצער אף אמריקאי לא יצא היום, אבל אנחנו מלאי תקווה" אמר הלילה דובר המועצה לביטחון לאומי. פלסטינים הפגינו מחוץ למלון של ביידן במהלך ביקור בדנבר

ארה"ב מקווה שחמאס ישחרר חטופים בעלי אזרחות אמריקאית
הנשיא ג'ו ביידן בישראל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

דובר המועצה לביטחון לאומי, ג'ון קירבי, אמר כי ארה"ב נותרה עם תקווה שחטופים בעלי אזרחות אמריקאים נוספים ישוחררו על ידי חמאס. אתמול כזכור שוחררו 10 ישראלים ושני אזרחים תאילנדים. אביגיל עידן בת 4 עם אזרחות אמריקאית שהוריה נרצחו בעוטף עזה, שוחררה ביום ראשון.

"למרבה הצער אף אמריקאי לא יצא היום, אבל אנחנו מלאי תקווה", אמר קירבי אתמול לכתבים על סיפון מטוס אייר פורס 1. "מחר (היום) עוד יום, ואנחנו בהחלט מקווים שנוכל לראות עוד כמה אמריקאים יוצאים". הוא הוסיף: "אין שום אינדיקציה לכך שחמאס מנסה למנוע דווקא מהאמריקאים לצאת לחופשי", אמר.

על רקע הדברים הללו קבוצת מפגינים פלסטינים התאספה ביום שלישי בלילה מחוץ למלון של הנשיא ביידן, וקראה "לשחרר את כל האסירים הפוליטיים הפלסטינים" ו"להפסיק את כל הסיוע האמריקאי לישראל".

במקום היתה נוכחות משטרתית כבדה, כ-20 מפגינים צעקו, "ג'ו ביידן, אתה לא יכול להסתתר", ו"אנחנו מאשימים אותך ברצח עם". ביידן השתתף בגיוס כספים בדנבר לקראת הבחירות.

חמאס ארצות הברית ג'ו ביידן מלחמת חרבות ברזל הבחירות לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד