כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
בצרה ובשביה

בתה של החטופה בת ה-84 ששוחרה: "הייתה בתנאים ירודים וקשים מאוד"

בתה של דיצה היימן ששוחררה אמש לאחר שהייתה למעלה מ-50 ימים בשבי החמאס, אמרה על הפגישה "היה לנו מפגש מרגש. צריך להחזיר באופן דחוף את כולם"

בתה של החטופה בת ה-84 ששוחרה: "הייתה בתנאים ירודים וקשים מאוד"
שחרור החטופים צילום: דובר צה"ל

בין המשוחררות אמש (שלישי) במסגרת הפעימה החמישית לשחרור החטופים היא דיצה הימן. בתה, נטע הימן, סיפרה על הטלטלות אותן חוותה האם ועל הקורות עימה במהלך התקופה הזו: "היא נחטפה ולא קיבלה תרופות, והייתה בתנאים ירודים וקשים מאוד. היה לנו מפגש מרגש. צריך להחזיר באופן דחוף את כולם".

עוד סיפרה כי "היא סיפרה לנו דברים קשים שהיא עברה אבל אנחנו לא רוצים לספר משהו שיפגע בה או במי שעוד שם. רק מניר עוז יש עוד 43 חטופים, חלקם נשים וגברים מבוגרים. אף אחד לא צריך להיות בתנאים האלה ואנחנו מאוד מודאגים. צריך לעשות הכול בשביל שזה ייגמר כמה שיותר מהר גם אם המחיר יהיה כבד".

דיצה הימן (84) היא ממקימות קיבוץ ניר עוז - שירתה בגרעין נח״ל, ושם הכירה את בעלה הראשון. במטה משפחות החטופים תוארה כ"חוט המלכד של המשפחה, וידועה בזכות מרק העוף, החמין ועוגות הפירות שלה. דיצה היא אישה משפחתית, סבתא אהובה ואוהבת. מאז שבעלה נפטר, היא גרה לבדה".

לפני עשרה ימים הבת התראיינה ואמרה על החמאס "אני לא חושבת שהאנשים שלקחו את אמא שלי הם שוחרי שלום. אלה אנשים רעים, חיות אדם, אבל אני חושבת שיש עם מי לדבר תמיד, יש מצב שאפשר לדבר גם עם החמאס על הסכם שלום אבל אני לא יודעת להגיד שמות".

חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד