כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
קושי איום ונורא

הגר"י גנס בברכה מפורשת: "יזכו להרבה ברכות וכל מילי דמיטב"

הגר"י גנס בברכה מפורשת: "יזכו להרבה ברכות וכל מילי דמיטב"זוג צעיר ונטול דאגות זכה לפרי בטן והגיע לחדר הלידה לקראת בואה של ילדתם הראשונה לאוויר העולם • בגלל סיבוך חמור, נותרה הילדה בלי חמצן משך דקות ארוכות ונותרה עם 100 אחוז נכות, לכל החיים • עכשיו הם מתמודדים עם קושי איום ונורא בהתארגנות, וחייבים עזרה במעבר לדירה מרווחת ומותאמת לצרכיה של הבת הנכה

הגר"י גנס בברכה מפורשת: "יזכו להרבה ברכות וכל מילי דמיטב"
ברכה מיוחדת צילום: קופת העיר

הורים צעירים מאוד, בקושי בני 24,מתמודדים בימים אלו עם אתגר מורכב במיוחד, יום יום ושעה שעה.

במהלך הולדת ביתם הבכורה חל סיבוך נוראי, וכשהתינוקת נולדה, היא סבלה ממחסור בחמצן במשך דקות ארוכות - מה שגרם לה לנכות קשה ותלות מוחלטת בציוד רפואי כבד ומסורבל.

נענים לבקשתו של הגר"י גנס שליט"א>>>

למרבה הצער, גם כיום, ארבע שנים אחרי, הילדה מרותקת לכסא הגלגלים באופן מוחלט, וצמודה 24 שעות לצינורות של ציוד רפואי שבלעדיו היא לא יכולה להתקיים אפילו רגע אחד. חדר הילדים הקטנטן בקושי מספיק לכל הציוד המיוחד לו זקוקה הילדה, מאז נולדו לה שני אחים, וההורים לא מוצאים מקום להכניס אותם.

בכל פעם שמבקשים ההורים להוציא את ביתם מהביתה, הם נדרשים להוריד אותה במדרגות עם כסא הגלגלים שעליו היא יושבת, מבלי לנתק אותה מהמכשירים החיוניים לשמירתה בחיים. כך, במבצע מורכב שמצריך שיתוף פעולה מלא של שניהם לכל אורך הדרך, הם עמלים בשמך שעה תמימה כדי לרדת ארבע קומות, ולהיזהר בסיבובים שהיא לא תקבל מכה ושהמכשירים העדינים והיקרים כל כך, לא יינזקו.

זה קורה כל יום! כל יום צריכים ההורים להקדיש שעה תמימה למבצע של הורדת הילדה אל הטנדר של הסעת הנכים המוביל אותה למסגרת הטיפולית, ובשעות אחר הצהרים הם צריכים להקדיש שעה נוספת כדי להעלות אותה הביתה.

זאת, כשלזווג שני ילדים נוספים, קטנים יותר, נואשים לתשומת לב הורית, וההורים מתקשים להעניק לה אותם במלואה, בגלל העיסוק המרובה שלהם עם הילדה הנכה והאתגרים הפיזיים המורכבים כל כך.

לנוכח המצב התארגנו אנשי חסד לסייע למשפחה באמצעים שונים, ולאפשר להם לחזור לחיות בצורה תקינה, בין היתר באמצעות מעבר לדירה מותאמת לגידול ילדה נכה, במקום זו שבה הם גרים כיום, בקומה אחרונה, עם מדרגות צרות ומעוקלות, ובלי מעלית.

לנוכח האמור יוצאים ידידי המשפחה בקריאה נרגשת לציבור הרחב: "חייבים לעזור להם! זה הזמן שלנו לפעול בחמלה, לראות בצרתם של האנשים שמתביישים לבקש עזרה, הם אפילו לא מוכנים שנכתוב את שמותיהם, בגלל הבושה הגדולה. אבל אין להם ברירה, אין להם שום אפשרות אחרת, הם חייבים שנעזור להם, הם חייבים שאתם תעזרו להם, כולנו יחד, כל אחד כפי יכולתו וקצת יותר מכפי יכולתו, ובסייעתא דשמיא נוכל להביא להם את הישועה שהם כה מצפים לה, בהתגייסות כללית של כולנו יחד".

הגאון רבי ישראל גנס שליט"א שמכיר את המקרה מקרוב, מעיד בפה מלא, שמדובר במקרה קריטי והמשפחה חייבת עזרה מרובה. בפניה לציבור מבקש הרב שליט"א לתרום כמיטב היכולת, ומברך בברכה מפורשת: "כל העוזרים והמסייעים זכו להרבה ברכות וכל מילי דמיטב".

נענים לבקשתו של הגר"י גנס שליט"א>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד