כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר ביקורו בישראל

מאסק דוחה את הזמנת חמאס: "נראה קצת מסוכן"

מאסק, סירב להזמנה של חמאס לבקר ברצועת עזה. "אני מאמין ששגשוג ארוך טווח של עזה יועיל לכל הצדדים", כתב ברשתות החברתיות. מאסק ביקר בישראל וצפה בסרט הזוועות של מחבלי חמאס שטבחו באזרחים ללא רחמים  

מאסק דוחה את הזמנת חמאס: "נראה קצת מסוכן"
ראש הממשלה נתניהו ואילון מאסק צופים בזוועות שביצע חמאס צילום: באדיבות המצלם

בעלי טסלה והבעלים של הרשת החברתית X, אילון מאסק, סירב בנימוס להזמנה של חמאס לבקר ברצועת עזה. "זה נראה קצת מסוכן עכשיו, אבל אני מאמין ששגשוג ארוך טווח של עזה יועיל לכל הצדדים", כתב ברשתות החברתיות.

דובר ארגון הטרור חמאס, אוסמה חמדאן, פרסם הזמנה למאסק לבקר ברצועת עזה מלא בטרוריסטים במסיבת עיתונאים בביירות. ההזמנה הגיעה לאחר ביקורו של מאסק בישראל, שם נפגש עם קרובי משפחה של חטופים המוחזקים בידי מחבלים וביקר בקיבוצים שנחרבו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו הסכים איש העסקים כי "לישראל אין ברירה" אלא להשמיד את חמאס.

ב-7 באוקטובר הותקפה ישראל על ידי ארגון הטרור חמאס שטבח ביותר מ-1,200 בני אדם. כ-5,500 נפצעו בדרגות חומרה שונות, יותר מ-240 נחטפו על ידי מחבלים. מאסק צפה בזוועות שביצע חמאס בסרט באורך 45 דקות ויצא מזועזע מאד מהצפייה. מאסק הגיע לכנסת ונפגש עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ועם ראש הממשלה נתניהו.

חמאס בנימין נתניהו אילון מאסק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד