כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הצהרת כוונות

חמינאי מפתיע: "לזרוק את היהודים לים? מעולם לא אמרנו זאת"

המנהיג העליון של איראן טוען אומר שההאשמות על כך שאיראן שואפת להשמדת מדינת ישראל והריגת יהודים אינן נכונות: "מעולם לא אמרנו זאת"

חמינאי מפתיע: "לזרוק את היהודים לים? מעולם לא אמרנו זאת"
עלי חמינאי צילום: מתוך רשת X

האייתוללה עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן טוען כי ההאשמות על כך שאיראן שואפת להשמדת מדינת ישראל והריגת יהודים אינן נכונות. "גורמים ברחבי העולם משקרים ואומרים שאנחנו רוצים לזרוק את היהודים או הציונים לים. זה אולי משהו שכמה ערבים אמרו בעבר, אך מעולם לא אמרנו זאת".

בנוסף האשים חמינאי את ארה"ב בזה שהיא "נכשלה בתוכניותיה למזרח תיכון חדש. הם רצו לחסל את חיזבאללה, אבל הוא חזק פי עשרה. הם רצו שסוריה תהיה בידי דאעש, אך נכשלו. כעת הם מתכננים למחוק את פלסטין לטובת ישראל, אבל הם לא יצליחו בכך".

לפני שבועיים דווח כי חמינאי העביר מסר לחמאס כשהם נפגשו בטהרן בתחילת החודש. לפי שלושה פקידים בכירים חמינאי אמר: "לא נתת לנו אזהרה על המתקפה שלכם על ישראל ב-7 באוקטובר ואנחנו לא ניכנס למלחמה בשמכם". עוד דווח כי האייתוללה אמר לאיסמעיל הנייה כי איראן - תומכת ותיקה בחמאס - תמשיך להעניק לארגון את תמיכתה המדינית והמוסרית, אך לא תתערב ישירות, כך אמרו גורמים איראנים שביקשו להישאר בעילום שם.

כמו כן דווח כי המנהיג העליון לחץ על הנייה להשתיק את הקולות בארגון הטרור הקוראים בפומבי לאיראן ולבעל בריתה הלבנוני, חיזבאללה, להצטרף למערכה נגד ישראל במלוא העוצמה, כך אמר גורם בחמאס לרויטרס.

 

איראן עלי חמינאי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד