כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
בעלה עדיין בשבי

נכדת החטופה ששבה: "היא צעקה עלינו לא לבכות"

כלתה של תמי מצגר ששוחררה אמש מספרת כי היא שמחה לראות את כולם ורצתה לראות לחבק את כולם ביחד" | בעלה עדיין שבווי בידי החמאס

נכדת החטופה ששבה: "היא צעקה עלינו לא לבכות"
שחרור החטופים צילום: חמאס

בין המשוחררות אמש (שלישי) במסגרת הפעימה החמישית לשחרור החטופים היא תמי מצגר. כלתה של תמי, איילה, סיפרה על המפגש המרגש עם חמותה: "פגשתי אותה, היא שמחה לראות את כולם ורצתה לראות לחבק את כולם ביחד. היו הרבה דמעות, הרבה התרגשות, הרבה הומור ועקיצות".

עוד היא סיפרה כי בקרב בני המשפחה קיימת "הרבה דאגה וחשש להגיד דברים מסוימים, בשבי לא פשוט בכלל. צריכים להבין את התמונה הכוללת שקרתה. היא עברה חטיפה לא פשוטה, היא בסדר". מצגר נחטפה מביתה בניר עוז יחד עם בעלה יורם (80) שעדיין בשבי החמאס.

נכדתה אופיר סיפרה ב'כאן רשת ב' כי "סבתא מפגינה עוצמות. זה מכעיס וקשה, אבל מי אנחנו שלא נקום מזה אם היא בוחרת למצוא בעצמה כאלה חוזקות". וכן גם מסרה מסר לסבא: "בשביל הסיכוי הקטן שהוא שומע - תישאר חזק, זה ייגמר בסוף". עמית, נכדה אחרת אמרה בגל"צ: "חלק מהסיפורים שלה מעלים חיוך, עיקר הדברים קשים. היא מנסה להיות אופטימית - כולנו בכינו, היא צעקה עלינו לא לבכות. הם סיפרו בשבי סיפורים כדי להעביר את הזמן, היא אמרה שסבא קצת חפר"

בהודעה שפרסם אמש מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נכתב כי "תמר מצגר (78) היא סבתא במשרה מלאה המסורה לטיפול בנכדים שלה. עקב הקושי שלה להתנייד, היא מעדיפה לבלות במרפסת בביתה הקטן - עם העיתון, התשבצים והסיגריות. בעברה, עבדה בקיבוץ בטיפול בתינוקות, ובניהול חנות הכלבו".

חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד